7 Ağustos 2012 Salı

ACAYİP Mİ ACAYİP SORULAR MİMİ

Sevgili deeptone 'un ikinci mimi ;


Mim soruları:

Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz. Kalan 1 yılınızda ne yapardınız ?

Klasik bir cevap olucak en öncelikli ailem eşim ve oğlumla bol bol vakit geçiririm hemen işten ayrılrım.Bol bol gezerim.Gitmek istediğim görmek istediğim yerlere giderim.Yemek istediğim her şeyi yer kilo olayına takılmazdım.Ama insan 1 yıllık ömrü kaldığını öğrenip tüm bunları mutlu bir şekilde keyif alarak yapabilirmi emin değilim:(Olmasın hiç kimseye böyle bir durum.

Fobileriniz , takıntılarınız var mı ? Varsa neler ?

Takıntıar çok daha önce anlatmıştım saymakla bitmez hatta burada yazdıklarım takıntılarım
Fobilerim Öncelikli olarak deprem.Deprem dışında fareler, köpekler, en çok korktuklarım.


Bir sabah kalktınız ve dünyada hiç bir insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız ?  

Olmasın öyle  ben yaşayamam kimse olmadan:)

Dünyayı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız ? Neden ?

İtalya,Fransa,İsviçre'nin olduğu bir tura katılmak isterim.Bu ülkeleri merak ediyorum

İtiraf edin prens/prenses e dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz ?

Hiç öpmedim tabiki. Kurbağa öpemem ben sonunda prensde olsa:)

En son yaşadığınız küçük düşürücü , unutamadığınız olay ?

Çok şükür yaşamadım inşallah yaşamamda.Şu anda aklımada gelmiyor olabilir

Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey ?

Kitap,anahtarlık ve cüzdan.

Hayatınızın bir kitap/ film olmasını isteseydiniz hangi kitap/film olmasını isterdiniz ?

Hiç aklıma gelmedi

En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz, ne yapardınız ? 

Eğer onun için gitmem önemli ve acil bir durum için ise giderdim
İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapıcağınız ilk şey nedir? 

Kötülükler savaşlara sebep olanları bu dünyadan yokolmasını sağlardım

2 yorum:

  1. taam o zaman sen görünmez ol.
    :)
    hoş yanıtlar en güzeli birinci.
    :)
    çok düzgün yanıtlar bence.
    :)

    YanıtlaSil
  2. bence de olmasın böyle durumlar.ben de bu mimi yaparken ruhum daraldı vallahi:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...