15 Ağustos 2012 Çarşamba

KOTON ELBİSE-DÜĞÜN HAZIRLIKLARI




Malum eşimin kuzeninin gönendeki düğünü için alışverişlerimiz hızla devam ediyor.Düğün için Zeropoint'ten saks mavisi bir elbise beğendim aldım fakat henüz etek boyu kısalması gerektiği için teslim alamadım.Kına gecesi için normalde elbise almayacak evdeki elbiselerden birini giyecektim.Fakat dün markafoni'de gezinirken yine kendimi tutamadım.Koton'da daha önce gördüğüm beğendiğim elbisenin daha önceye göre fiyatının düştüğünü gördüm.Sade bir elbise istiyordum.İnşallah haftaya elbise gelicek umarım üstümdede elbise güzel durur.Düğün içinde bir yandan şık bir küpe almak istiyorum onada bu haftasonu artık bakacağım.Efe'yede saks mavisi bir capri aldık.Cem'de kol düğmesini ve kravatını saks mavisi alıp ailece şık bir uyum sağlamak istiyoruz.Düğünden geldikten sonra resimlerimi bol bol görüceksiniz :)


1 yorum:

  1. enın ınternet alısverıslerın benımde aklımı celmeye basladı canım :)) elbısenı cok begendım sade ve guzel emınım uzerındede cok guzel durucak..ooo ailecek mavilere bürünmüşsünüz canım..çok uyumlusunuz ..aldıklarınızın hepsini iyi günlerde giyin ,kullanın canım..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...