14 Mart 2013 Perşembe

Abiye elbise için önerlerinize talibim

26 Mayısda oğlumun sünnet düğünü olacağı için abiye bir elbise almak istiyorum.Ama bazı arkadaşlarım elbiseler aldılar ve fiyatlar baya pahalı geldi.Malum düğün masrafıda yeterince çok olduğu için elbiseyede çok fazla bir bütçe ayıramıyorum.Birkaç model var beğendiğim ama onları uygun fiyata bulabilirmiyim onu bilmiyorum.Bakmaya gittinmi hiç diye sorarsanız hiç gitmedim.Biraz daha kilo veriyimde nisanda bakmaya giderim diye düşünüyorum.Hiç bulamazsam diktirmeyi düşünüyorum ama diktirmekde baya zahmetli olabiliyor gel git provalara, birde istediğin gibi olacakmı endişesi var.Sizin önerebileceğiniz İstanbulda uygun güzel abiye modelleri olan yerler varmı?Tavsiyede bulunursanız çok memnun olurum.
Nette araştırırken beğendiğim 2 abiye elbise modeli.Birisini arkadaşım bulmuş o gönderdi.


20 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Bende onu çok beğeniyorum canım sağol.Bulamazsam böyle bir elbise diktiricem:)
      sevgiler

      Sil
  2. istanbul kadıköyde opera pasajı var 4-5 katlı bir yer çeşit çeşit bir sürü abiye kıyafet satan dükkan var. fiyatları 100 tlden başlıyor sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım çok güzel bir öneri benim oralarada gitmeliyim o zaman :)
      sevgiler:)

      Sil
  3. birincisine bayıldım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi canım birincisi çok güzel bende beğendim tabi ben bu kız kadar zarif bir görüntüye sahip olmasamda:)
      sevgiler

      Sil
  4. Birinci favorim, gerçekten çok şık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu diktiriyim bulamazsam hazırını .genelde beğeniler o yönde:)Teşekkürler
      sevgiler

      Sil
  5. hayırlı olsun arkadaşım
    Allah damatlığınıda göstersin inşallah
    ilk olan elbise çok hoş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım sağol.İnşallah damatlığınıda görürüm oğluşumun inşsallaah:)
      Dimi herkes ilki beğendi canım

      Sil
  6. derya hnm gezin dolaşın giyeceğiniz modeli tasarlıyın kafanızda ben dikimi yapıyım slmlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim çok incesin özlem.Fakat blogunada yazıcam yine ama orada kocaelinde yaşadığını gördüm prova vesaire nasıl olur o zamanki:)
      sevgiler :)

      Sil
    2. istanbuldaa mı yaşıyosunuz ben gelirim provaya yada gelirsiniz :))

      Sil
  7. 2 elbıse de cok guzelms
    bu arada hedıyemı sız kaandınız tebrıkler ıletısım bılgılerınızı beklıyorum sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol arkadaşım.Çok sevimdim ya 2.defa çekiliş kazanıyorum çok mutlu oldum iletişim bilgilerimi atabileceğim bir mail adresin varmı

      Sil
  8. hayırlı uğurlu olsun,kolay gelsin..
    1.elbisenin modeli de rengi de çok güzel...

    YanıtlaSil
  9. arkadaşım hiç diktirme ben bu aralar pek dertliyim terziden hem sinirlerim hem zamanım hem param gitti hiiiiç gerek yok git kafana bütçene göre al bu arada 1. yi daha çok beğendim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım üzüldüm aslında benimde buna benzer bir tecrübem var arkadaşım diktiricek eğer beğenisem diktiricem ama yinede gezicem önce bulursam alıcam tabi mutlaka.1.evet çok güzel gerçekkten
      Sevgiler

      Sil
  10. merhabalar hayırlı uğurlu olsun. bende birinciyi çok beğendim diktirmeyi düşünürseniz şarap rengi çok şık olur, abiye için ümraniye çarşıyı önerebilirim

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...