27 Ağustos 2012 Pazartesi

SANAL DÜNYADAN GERÇEK DOSTLUĞA

Bayramın yoğunluğu ve bayramdan sonra beraber çalıştığım arkadaşımın izine çıkması sebebiyle bloğuma fazla vakit ayıramadım.Bundan sonrada düğün ve tatil olayları var ama yinede yazılarımı aksatmamaya çalışacağım siz yine takipte kalın beni ihmal etmeyin:)Ben yorum yazamasamda çok sevdiğim  blogcu arkadaşlarımı mutlaka okumaya takip etmeye çalışıyorum

Birgün blog dünyasına adım attığımda bu dünyadan güzel bir dost edineceksin deseler inanmazdım ama oldu işte.Dün blogcu arkadasım sevilim ile uzun süren yazısmalardan sonra bulustuk cok çok güzel 2 saat geçirdik.Sevil  efeyi görmek tanımak istediği için onuda götürdüm.Efe her ne kadar sevil ismini söyleyemeyip sebil abla desede oda sevil ablasını çok sevdi.Sevilcim kendi bloğundada yazmış bugün http://sevilindenizi.blogspot.com/2012/08/dolu-dolu-5-sene.html arkadaşlığımız konusunda aynı duyguları yaşıyoruz aynı düşünüyoruz.Belki yeni tanıyorsun nasıl bu kadar emin olabiliyorsun diyeceksiniz.Ben normalde yeni tanıştığım zaman insanlarla mesafeli hatta soğuk insan diye tabir edilen insan ,kendime göre temkinli bir duruşum vardır.Ama onun kalbinin güzelliğinin yüzüne yansımasından, konuşmasından,içtenliğinden ,gülen yüzünden  öyle güzel bir elektrik alıyorsunuzki işte benim arkadaşım ben onu yıllardır tanıyorum sanki diyorsunuz.Zaten daha öncede bahsettiğim gibi çocukluğumuz aynı yerlerde geçmiş.Bende o yerlerden evlenincede ayrılmadığım için yine aynı ortamlarda bir mekan seçtik.


Bundan sonrada arkadaslığımızın çok güzel devam edeceğimizi düşünüyorum.İkimizde aynı hafta farklı yerlerde tatilde olacağız sonra dönüşte ben onu mümkünse evimde ağırlamak isterim her ne kadar onun gibi marifetli olamasamda.Sonrada onunla başka güzel planlarımızda var bakalımİşte dünden resimlerimiz




18 yorum:

  1. ne mutlu size.dostluğunuz daim olsun:)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel kareler bunlar maşallah:) Efeciğe ayrica maşallah!

    YanıtlaSil
  3. işte blog açmanın güzelliği, ne mutlu...

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşlığınızın daim olması dileğimle...
    Sizler adına çok sevindim.
    Sevgiler^-^

    YanıtlaSil
  5. canımmmm resimlerimize bayıldım :)aynı duyguları hissetiğimiz için çok çok mutlu oldum canım:)efeciğimide çok sevdim hele o yarım konusmları bitirdi beni :))
    blogtan tanısıp cok sevip dost olarak görüceğim birini tanıycagım hiç aklıma gelmezdi :)ayn muhitlerde büyümüş olmamıza rağmen tanışmak bu gune kısmetmiş:))iyiki tanıdım seni Deryacım iyiki..

    YanıtlaSil
  6. Ne mutlu size. Güzel bir dostluğun nereden, hangi sebeple başlayacağını kim bilebilir ki?
    Dünyada hiçbir şeyin sebepsiz olmadığına inanırım.
    Güzel dostluğunuz daim olsun.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. Arkadasliginizin hayat boyu surmesini dilerim:) Blogunuz cok guzel, umarim paylastikca cogaliriz:) Bende beklerim, sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel, ben de arkadaşlığınızın ömür boyu sürmesini diliyorum..ayrıca ikiniz de çok tatlısınız..

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel kareler.. Dostluğunuz daim olsun.. Çok güzel bir buluşma olmuş.

    YanıtlaSil
  10. inanırım çünkü ben de yok canım daha neler derken çok tatlı bir arkadaş edindim:)
    dostluğunuz daim olsun

    YanıtlaSil
  11. ne güzeeel hoşuma gitti valla.
    :)

    YanıtlaSil
  12. Dostlugunuz daim olsun...ne kadar guzel bir duygu... resimlerdeki gulen yuzleriniz hep oyle kalsin ..sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Ne güzel :) Dostluğunuzun devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  14. Dostluğunuz daim olsun.
    Darısı başıma diyen anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  15. güzel dostlugunuz hep sürsün hayirli günler :)

    YanıtlaSil
  16. Teşekkür ederim çok güzel yorumlarınız çok teşekkür ederim.İnşallah sevilimle hep dostluğumuz daim olur çok güzel yürekli bir dost o

    YanıtlaSil
  17. dostluğunuz ve muhabbetiniz daim olsun:)
    çok keyifli görünüyrsunuz
    sevgiler

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...