16 Ağustos 2012 Perşembe

BAYRAM HEDİYEM VE INSTAGRAM RESİMLERİM

İlk önce bayram hediyemden bahsediyim.Blogcu arkadaşlarımdan gerçek bir dost olacağımıza inandığım Sevilim bana bayram kartı ve yanında çoooook güzel notuyla türk kahvesi gönderdi ve ben  çok mutlu oldum.Postacı benim yüzümdeki o sevinci gördü acil posta olarak gönderilmiş dedi.Ben ona maalesef herhangi bir bayram hediyesi gönderemedim.Sevil ile bayramdan sonra buluşmaya karar verdik.Çok fazla ortak noktamız var.Hatta çocukluğumuz aynı yerde geçmiş.Ben böyle güzel bir arkadaşım olduğu için çok mutluyum buluşacağımız içinde heyecanlıyım.
İşte hediyelerim;


Düğün için aldığım elbisem.Düğüne gittikten sonrada kına ve düğünde elbiselerimle resimleride yayınlarım artık


İki gün önce gelen kitaplarım;
Erkek dedikodusu 2 kitabımı bitirdim.Bununla ilgili bir postda yayınlayacağım

Selindrella serisini yazan Ekin Atalar'ın üçüncü kitabı

Annemin benim küçüklüğüme benzettiği Komşumuzun kızını severken kıskançlıktan surat yapan efe



     Bir akrabımızın bebeği bayıldım ben ona.Kız bebek birde uslu bebek görünce dibim düşüyor

5 yorum:

  1. canımmmm hiç önemli değil senin bana birşey gönderip göndermemen en büyük hediye sensin değerli arkadaşım..bende seni tanıdığım için çok mutluyum ve görüşüceğimiz günüde iple çekiyorum:))
    bu arada elbisenede bayıldım..sana çok yakışmıştır eminim:)düğün resimlerin için sabırsızlanıyorum canım:))
    çok tatlı bir bebekmiş gerçekten maşallah diyorum ..inşallah efeye birde kız kardeş gelir canım :)

    YanıtlaSil
  2. bloglar aracılığıyla edinilen en güzel kazanım herhalde bir dosttur.siz bunu başarmışsınız,tebrik ederim,nazarlardan saklasın allah sizi.

    YanıtlaSil
  3. elbisene bayıldım harika duruyor kombinlede fotosunu paylaş merak ettim :) kitaplarını güzel günlerde oku çabucak

    YanıtlaSil
  4. Merhaba blogunuzu yeni kesfettim ve hemen izlemeye aldim.
    Cok guzel bir blog olmus
    sizide benimkine beklerim
    komirra.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Ben de henüz taze blogger anne lerden biriyim ve hep aklıma gelen şey iste bu sekilde buluşup tanışmakti aynı hisleri ve zevkleri paylaştığın kişilerle ....
    Sizin adınıza sevindim
    İkiz kızlarım adına açtığım bloğuma beklerim
    defnevederin.blogspot.com

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...