17 Ağustos 2012 Cuma

ŞEHİR TİYATROLARI -HARBİYE AÇIKHAVA

Şehir tiyatrosunun oyunlarını takip eder fırsat buldukça internetten alır gideriz.Birkaç senedirde Harbiye açıkhava tiyatrosunda oyunları mayıs ve eylül aylarında çıkıyor.Ben Şark dişçisi ve Lüküs hayat oyunlarına birkaç kez gittim.Açıkhavada'da seyrettim eğer tatilde olmasaydım.Şark dişçisi'ni tekrar seyretmeye gitmek isterdim sizlerede iki oyunuda eğer vaktiniz varsa seyretmeye gidin derim
Biletlerin fiyatlarıda gayet uygun oluyor


İBB Şehir Tiyatroları Eylül Ayında da “Müzikal Geceler” ile Cemil Topuzlu Açıkhava Sahnesi’nde...
İstanbul Büyükşehir Belediyesi Şehir Tiyatroları’nın düzenlediği Müzikal Geceler, 16-17 Eylül 2012 tarihlerinde seyircisiyle buluşmaya devam ediyor.
İBB Şehir Tiyatroları, 16-17 Eylül 2012 tarihlerinde ilgiyle izlenen müzikalleri sahnelemeye devam ediyor. Ekrem Reşit Rey’in yazdığı, Cemal Reşit Rey’in müziklerini yaptığı, Haldun Dormen’in yönettiği Lüküs Hayat ile Hagop Baronyan’ın yazdığı, Engin Alkan’ın yönettiği Şark Dişçisi adlı müzikal oyunlar, “Müzikal Geceler” adıyla Cemil Topuzlu Açıkhava Sahnesi’nde seyirci karşısına çıkıyor.
Şark Dişçisi               16 Eylül 2012 Pazar Saat: 20.30
Lüküs Hayat              17 Eylül 2012 Pazartesi Saat: 20.30
Cemil Topuzlu Açıkhava Sahnesi
Kadırgalar Caddesi
Harbiye / Şişli
“Müzikal Geceler”in biletleri 22 Ağustos 2012 Çarşamba gününden itibaren Cemil Topuzlu Açıkhava Sahnesi gişesi ve www.ibst.gov.tr’den temin edilebilir.









4 yorum:

  1. Tiyatro tutkunu olarak Açıkhava'da tüm oyunları seyrettik. Hepsi harikaydı.
    Gitmeyenler muhakkak gitsin derim sizin gibi. :)

    YanıtlaSil
  2. beni izleyen herkesin bayram ziyaretlerine çıktım,tatlı,mutlu bayramlar dileklerimle.

    YanıtlaSil
  3. bizleri bilgilendirmen çok güzel çok tşkler

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...