19 Haziran 2012 Salı

TAKINTILARIMLA BEN


Sevgili blog arkadaşlarımdan Deeptone (http://sadevederin.blogspot.com) benide mimlemiş:)
Mim: Buyur burdan tanı...

Herkesin takıntıları olurda benim olmazmı onlardan bendede var eksik kalmıyım dimi ama:)


Annem geçen sene kalp krizi geçirdikten sonra cep telefonundan yada evden ulaşamazsam ya bişey olduysa endişesiyle sürekli hiç ara vermeden sırayla iki telefonu aramam;(Bu korkularımada giriyor ama bende takıntıya dönüştü)


Olmasından korktuğum bir konudan bahsettiysem yada bahsediliyorsa üç kere tahtaya vururum eski takıntılardan evet ama işte bırakamadıklarımdan;


Okunmayı bekleyen  bir sürü kitabım olsada sürekli kitap almak istemem ve bunu gerçekleştirmem;(Güzel bir arşivi olucak zararı yok diye düşünüyorum hatta en güzel takıntım diyebilirim)


Evden çıkarken kaıyı kilitlemiş olsam dahi tekrar açıp emin olmak için ocağa,saç düzleştiricinin fişte olup olmadığını tekrar kontrol etmem;


Kaıpıyı kilitlesem dahi kilitli olup olmadığına emin olmamam ;


Koltukta yanımda oturan birisi bacağını salladığında her seferinde deprem korkusunun kalbimi hızlı hızlı attırması bir nevi üçbucuk atmam;


Yeni bir eşya aldığımda evdeki eskide ne sorun varsa o sorunuda halletmek istemem;


Yeni tarifler deneyecek vaktim olmasa da yemek tarifleri kitapları ve notları almam;
(Ama evde olduğumda onları deneyeceğim yapacağım ben biliyorum hatta o zaman bloğum bir tarif bloğunada dönüşebilir:))


Efe alerji olduktan sonra elimin sürekli sırtında olması ter kontrol etmem ve sürekli üstünü değiştirmem;


Ev ve İş dışında çok zorda kalmadıkça tuvalete gidememem;


Benim takıntılarım bunlar işte .İllaki daha aklıma gelmeyenleri vardır.

Bu mim tüm kabul edipde cevaplamak isteyen blog arkadaşlarıma gitsin:)


11 yorum:

  1. Deryacım kitap takıntımız aynı...
    Blogunu izle yapamadım. Şirketten acılmıyor o buton.
    Bana mail adresini ve posta adresini göndermeni bekliyorum. Mail adresin gelince bende posta adresimi göndereyim sana.
    Eğer arzu edersen, kitaplığında ki bir kitabı da ( okunmuş) gönderebilirsin benim için hiç farketmez. Sen okumak istediğin bir yazar ya da kitap varsa, bana isim bildirebilirsin.

    HAberlerini bekliyorum.
    Sevgiler.
    Zeynep
    zeynep.ozmenunlu@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep merhaba sana mail gönderdim almadınmı acaba senden bir cevap gelmedi.
      bende senden haber bekliyorum

      Sil
  2. Deryacığım takıntısız insan mı var ? Seninkiler bana pek tanıdık geldi :)
    Canım,yanıtlamakta biraz geç kaldım ama inan anca zaman bulabildim .Doğum günümü kutlayan içten mesajın ve güzel dileklerin için çok teşekkür ederim. İyi ki varsın! Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim:)Değilmi evet genel takıntılardan benimkilerde:)güzel yorumun için sağol
      sevgiler

      Sil
  3. canım ya herkesin kendine göre takıntıları var ...
    dışarı çıkarken kapıyı kilitlesem de kapının önünde en az 10 dakika
    beklerim sürekli kapıyı kontrol ederim :))
    deli miyim ne :)))))
    arabaya bindiğimde mutlaka içerden kilitlerim :)))
    uyumlu giyinme konusunda çok büyük bir takıntım var :))
    kıyafetimin uyumunu tamamlamadan asla giymem :)))
    bide garantici takıntım var :))
    her konuda mutlaka önceden önlemimi alırım :))
    kocaman sevgiler canım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deli değilsin tabiki şirinesin:)bunlar güzel takıntılar :)herkesde biraz kontrol etme sendromu var.
      yorumun için teşekkürler

      Sil
  4. Biz takintilarimizla iyiyiz : D Takintisiz insan varmidirki ya : D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence yoktur takıntısı olmayan önemli olan hastalık derecesinde olmasn

      Sil
    2. yorumun içinde teşekkürler bu arada:)

      Sil
  5. derya ablacım kapının kilitli olup olmadığını dert edinme konusunda yalnız değilsin:)hayat takıntılarımızla güzel bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değilmi sevil bu genel bir takıntı:)kesinlikle .teşekkür ederim
      sevgiler

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...