10 Ağustos 2012 Cuma

ERKEK DEDİKODUSU VE YENİ KİTAPLARIM

Bu aralar nerdeyse sene başından beri okumadığım kadar kitap okuyorum.Bunda ramazan'ın büyük etkisi var.Ramazanda öğlen yemek yeme olayı olmayınca yemekhanede arkadaşlarla muhabbetde olmuyor.Bunun yerine vaktimi kitap okumayla değerlendiriyorum.Öğlen okuyunca kitaba akşam yolda , evde hep devam etmek istiyorum.Tabi bu durumdan çok memnunum.Bir önceki okuduğum Leyla isimli kitapta çok üzüldüğüm için Erkek dedikodusu'nu eğlenceli bir kitap olduğunu düşündüğüm için tercih ettim.Gerçektende eğlenceli keyif aldığım bir kitapdı yanılmadım.Erkek dedikodusu-2 kitabıda çıkmış onuda almak istiyorum


Arka Kapak



Derin ve Pera, birbirini tanımayan iki kadın, ortak bir arkadaşlarının düğününde "bekârlar masası"na düşerler, bu talihsizliklerini sohbetle bastırmaya çalışırken, koyu bir muhabbet başlar. Derin ve Pera'nın birbirlerine anlattıklarını, sırlarını, güldüklerini, ağladıklarını dinlerken masadaki 3. kişi olarak sizin de sohbete dâhil olmamanız mümkün değil. Her türlü dedikodunun döndüğü bu masaya davetlisiniz, bakalım Derin ve Pera neler anlatacak? Neler yaşayacaklar?


Geçenlerde Marmara Forum Alışveriş merkezine gittim.Alışveriş merkezine gidilirde ben D&R'a uğramazmıyım.Cem'e de yanımda bekleme sende başka mağazalara bak istersen,ben rahat rahat bakıp keyif almak istiyorum dedim ve iki tane kitap aldım



Birisi Ayşe Kulin'in yeni kitabı sessiz öyküler'i okumaya başladım.Can yayınları indirimindende bir tane kapmadan olmazdı Nihal Yeğinobalı'nın Sitem isimli kitabını aldım umarım en yakın zamanda ikisinide bitiririm

3 yorum:

  1. aaa can yayınları indirimi kitapları değişmiş sanırım..çünkü geçen hafta gittiğimde ben bu kitapları görmedim..demekki değişmişler..İnşallah bu akşam yazlığa gitmeyizde Marmara foruma gideriz:))

    Kitabı tavsiye ettğine göre bizede okumak düşer canım :)haklısın hep ağlamaklı kitaplar okuyoruz gerçi seviyorumda çok fazla duygu yogunluğu yaşamayı ama birazcıkta gülelim dimi:))
    öpüldün canım benim

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...