2 Ağustos 2012 Perşembe

EL YAZISI

Dün öğlen öyle rastgele El yazısı filmini seçtim seyrettim fakat film ödül alması ve kadrosu iyi olmasına rağmen maalesef vasattı.Filme Ezel kadrosu transfer olmuş birde Ali Kaptan'ın eşi Caroline vardı.Filmi seyrederken sıkıldım çekildiği yer göynük çok güzeldi ama sonunu zor getirdim.Çocuk oyuncular çok tatlıydı

Filmin Konusu: Kasabanın eczacısı Zeynep ani bir kararla evlilik hazırlıklarına başlar. Genç Ahmet, yakındaki köyden sevdiği kızı kaçırmayı plânlamaktadır. Afacan Ragıp, Eczacı Zeynep’e naif bir aşk mektubu yazar. Kasabanın ilk yabancı öğretmenini karşıladığı günde, umut dolu bu üç hikâye giderek iç içe geçer. Yönetmen: Ali Vatansever
Oyuncular: Cansu Dere, Wilma Elles, Sarp Akkaya, Sercan Badur, Salih Kalyon, Baran Akbulut
Senaryo: Ali Vatansever
Görüntü Yönetmeni: Ali Olay Gözkaya
Sanat Yönetmeni: Osman Cankirli
Tür: Dram   Süre: 90 dk.
Yapım: 2012, Türkiye   Dağıtım: Medyavizyon
Resmi Web Sitesi:  elyazisifilm.com
Gösterim tarihi: 23 Mart 2012

     

8 yorum:

  1. bu filmi ben izlemedim ama kardeşimin izlediğini biliyorum canım oda beğenmemişti ..kadro iyi ama demekki yeterli olmuyormuş:))

    senin face adresin ney canım eklıyım seni..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi ya demek ben değilim tek.Bende onu söyleeycektim ben senin adresine baktım ama ekleyemedim benimki
      https://www.facebook.com/deryado

      Sil
    2. Hiç duymadıydım, rastgelirsem seyredeyim barim.

      Operim.

      Hemen geri ziyaret eden anne Çiğdem

      Sil
    3. canım ben faceten seni ekledim::)

      Sil
  2. Paylasim icin tesekkurler be bilgi icinde:))

    YanıtlaSil
  3. tanıtım için teşekkürler herkes kadrosuna aldanıp seyrediyor galiba sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Ne zaman cekilmis hic haberim olmadi. Kadro karisik belli musait bir zamanda bende izleyecegim, paylasim icin tesekkurler :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...