6 Ağustos 2012 Pazartesi

KÖTÜ HİSSETME MİMİ


Blogcu sevgili arkadaşım  Deeptone beni iki tane konuda mimlemiş.Birincisi;

Mimin konusu kendimizi kötü hissettiğimizde yaptığımız şeyler.


Kendimi  kötü hissettiğimde neler yaparım neler?En çok da ağlarım ağladığımda ben rahatlıyorum tamam sulugözlüyüm kabul ediyorum ama içime atıp biriktirdiğimde ruhum daralır.Bazen kitap okurum kitap okumak beni kötü hissetiğim konudan alır başka bir dünyaya götürür.Bazen film seyredirim onuda anlıkda olsa unutturduğu için tercih ederim.Açık havaya çıkar yürürüm.Eşime ,bazen sevdiğim bir arkadaşıma anlatır dertleşirim.

Bunlar çoğu zaman yeterli oluyor:)

 


2 yorum:

  1. günaydınn canım:)inşallah kendini hiç birzaman kötü hissetmezsin..ağlamanı sevincten kitabını keyiften dost ve eşinle muhabbetlerinde mutluluktan olur ..öpüldün canımcım..

    YanıtlaSil
  2. hepsi güzelmiş. sulu gözlüsün ha kıyamam.
    :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...