21 Mayıs 2012 Pazartesi

HAFTASONUMUZ

Cumartesi günü sabahtan kahvaltıdan sonra direkt ev toparlama işine giriştim daha sonra pazara gittim.Birde yeni evlenecek akrabamıza ihtiyacı olan mutfak eşyasını aramaya koyuldum.Daha sonrada Forum istanbul alışveriş merkezini dolaşmaya gittik.Pazar günü gideceğimiz kuzenimin kızına bir hediye bakacaktım.Lcwaikiki mağazasından çok hoş bir elbise aldım.Kız çocuklar için ne güzel çeşitler olduğunun bir kez daha farkına vardım.:)
Daha  sonrasında klasik cumartesi akşamı annemi babamı ziyarete gittik.Yemek yedik sonrasında eve dönüş vakti.Pazar evde olmadığı için gece 2ye kadar haftaiçi akşamları için yemek yaptım.
Pazar sabahı sekizde yola çıktık onda oradaydık kuzenimin eşi harika bir kahvaltı masası hazırlamıştı.
Daha sonra Sakarya Serdivan'ı dolaşmaya gezmeye gittik.Çocukları orada bir parka götürdük..Bayıldılar.
Eğlendiler.Akşama dönerken arabaya biner binmez oğluşum uyudu.Akrabalarımla birlikte güzel vakit geçirdik.



Serdivan'ı çok beğendik.Hatta annem buraya taşınabiliriz diye düşünmeye başladı.Sakin ama şehir merkezine yakın depremden sonra yapılan güzel 3 katlı evlerin olduğu bir yerdi.Hayallerimizide yanımıza aldık evimize gece 12de döndük pestilimiz çıkmış şekilde uyuduk.Sabah çok zor kalktım.Pazar günleri dinlenmediğim zaman pazartesileri haftaya çok yorgun başlıyorum.Ama gezmektende vazgeçemiyorum.Haftayada kardeşimin yerini yurdunu görmeye İzmir'e gidiyoruz.İşyerindende bir gün izin aldım.Üç günlüğüne orada olacağız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...