31 Mayıs 2012 Perşembe

ANNELER GÜNÜ KUTLAMAMIZ

Üzüntülü günlerime devam ederken oğlumun okulundan anneler günü sürprizi ile ilgili bir davetiye geldi.Anneler günü geçmişti ama çocuklarıda hazırlayarak bir sürpriz planlamaları hoşuma gitmişti.Fakat ortaya bir sorun çıktı.En büyük sorun çalıştığım şirkette izin almaktı.Anneler günü sürprizi cuma günüydü Fakat ben pazartesi gününü haftasonuyla birleştirerek ailece İzmir'e taşınan kardeşimi ziyarete gidecektik.

Hem cuma günü öğlen birkaç saatliğine hemde pazartesi üstüste izin almak benim için büyük bir sorundu.Bir yandan oğlumunda bu kadar hazırlanıp o kadar annenin arasında kendi annesini görmeyip üzülmesini istemiyordum

Mecburen cuma günü rahatsızlandığımı söyleyip doktora gitmek için izin aldım Ama o yalanı söylemenin benim için ne kadar zor olduğunu ve nasıl bir karın ağrısı yarattığını size anlatamam.Kutlama saat 13:30 da yapılacaktı Okul 15:00 gibi yapacaktı ben 13:30 saatine çekmelerine rica ettim.Rica etmemin sebebide 1de öğle yemeğine çıkacaktım direkt taksiye binipgidip zamandan kazanacaktım.Neyseki 13:30da orada oldum.Fakat annelerin çoğu geç gelmişti.Bu yüzden kutlama geç başladı.Halbuki çoğu ev hanımıydı veya kendi işlerinde çalışıyorlardı.

Neyse 14:00 gibi oğluşum ve arkadaşları Anneler günü şarkıları söylemeye başladılar.Çok mutlu oldum.Tek tek kalkıp anneler ile ilgili bişey söylediler.Oğluşum Annecim sabırlısın,koruyuscusun sıcaksın sen benim herşeymsin diye kollarını kocaman açtı.O kelimeleri bana bakarak o kadar şen ve içten söyledi.Tüm annelerin çok hoşuna gitti.Benimde gözlerim doldu.Daha sonra Okul çocukların tek tek kucaklarına kırmızı kalp balonların üzerine canım annem diye yazarak çektikleri resim çerçevelerini verdiler.Kendi yaptıkları gülleri verdiler.Birde ufak not mektup verdiler.Çok mutlu olduk hepimiz

.Kutlamadan sonra açık büfe ikramları vardı.Fakat ben geç kaldım diyerek çıktım.Efede daha önce söz verdiğim için benimle şirkete gelmek istedi.Okul müdürü kalmam için ısrar etti kusura bakmayın ben size söz verdiğim saatte başlayacaktım ama veliler geç geldi dedi.Neyseki yine taksiye binip efeyide alarak sorunsuz bir şekilde şirkete döndüm


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...