21 Mayıs 2012 Pazartesi

CUMA AKŞAMI



Cuma günü iş çıkışında çok kötü bir yağmura tutulduk ıslandım baya.İş çıkışı bazen araçla belli bir yere kadar gidebileceğim bir kişi vardı ogün oda yoktu.Acaip bir trafik gelmeyen otbüsten dolayı üç otobüslük bir kuyruk vardı eşim taksiye binip gelmemi söyledi.Fakat trafik vardı otobüsde gelemiyordu araçlar yürümüyordu.Islanmamak için gelen ilk otobüse tıklım tıklım olmasına rağmen bindim.Eve yarım saat daha geç gittim.Birde o akşam eşimin kuzenine gitti.Akşamalrı gelmiyorsunuz diye sitem ediyorlardı.Evimize yakın oturuyorlardı.Yemek yedikten sonra efeninde uykusuda gelmişti.Efe böyle durumlarda çok mızmız oluyordu.Onu götürmek istemedim eğer o gelirse hem ben bişey anlamıycaklardı hemde ben bişey anlamıycaktım.Eşimin kuzeni evleneli 1 sene bile olmadı.Efe bazen söz dinlemeyip sehpaların üzerine oyuncak arabalarını sürebiliyor.Tabi yeni evlilerin evi bizimki gibi çocuğa uygun her daim dağıtılabilir modda olmadığı için bende orada sürekli efecim lütfen yapma demekten hiç bişi anlamıyorum.Eşimin babaannesi alt katta oturduğu için ona efenin yanında oturmasını istediğimizi söyledik.Zaten efe biz gider gitmez uyumuş.Oda sadece yanında oturmuştu.Bizde rahat rahat muhabbet ettik Evede geçe onikiyi geçiyordu öyle döndük

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...