17 Mayıs 2012 Perşembe

ARTIK DAHA SIK SIK YAZACAĞIM


Ben buraya yazmaya ara vermekten hiç hoşlanmıyorum aslında.Fakat bahaneler yazsam benim için geçerli ama yazamamak için geçerli olmayan bahaneler.Bahar rehaveti diyelim.

Tatil güzeldi 3 günde olsa.Çocuksuz kafa dinleyerek balayı tadında balayı otelinde tatil yapmak güzeldi.İlk gün hava kötüydü ama ikinci gün ve dönüş günümüz güzeldi.Şezlongta uyuyakaldığım için hafif bronzlaştık bile.Tesis sezon yeni açıldığı için sakindi kafa dinlemek için çok güzeldi.Çok da ilgilendiler sürekli bir isteğiniz var mı diye sordular.

Bu yazmadığım zaman diliminde  ortanca kardeşim iş sebebiyle izmire gitti ve 3-4 sene orada yaşayacaklar.Bu olaya ailecek üzüldük 3 hafta oldu ne biz onların gidişine nede onlar izmire alışabildiler.Ama neyseki aysonunda onları görme gezme bahanesiyle aysonunda 3 günlüğüne gidiyoruz.Bir gün izin aldım işten.Onlarda bizi bekliyorlar anemide yanımıza alıp hep beraber gidicez.

Oğlum suçiçeği oldu.Hiç anlamadan acabamı alerji falanmı derken geçti bile çok şükür.Annemin söylediğine göre biz çok zor geçirmişiz.Ama efe hiç ateşlenmeden çok az kaşınarak geçirdi bitti.
Sadece sırtında 6-7 tane ufak sivilce gibi benekler çıktı o kadar.Bu hastalığıda atlattık
Yaz tatilimizin rezervasyonunu yaptık Eylül ayında kuşadasında bir tesise.Erken rezervasyon indiriminden faydalanalım dedik.Şirketimizin İzmir bölgesindeki arkadaşlara sorduk onlarda güzel olduğunu söyleyip tavsiye ettiler.
Hem tatile hemde kardeşime uğrayıp bir taşla iki kuş vurmuş olucaz.
Annem ile babam kardeşim gidince baya bir üzüldüler ağladılar.Ufak kardeşimde Ankarada üniversiteye gidiyor.Biz üç kardeş üç büyükşehiri paylaştık bana İstanbul düştü payıma.
Bende kardeşlerimin yakınımda olmasını isterim ama olmuyor eşimin iki adım ötede kardeşi var ama benim kardeşlerimle görüştüğüm kadar bile görüşmüyorlar.

Önemli olan manevi yakınlık diyorum.Oğlumun haziranın 22sinde gösterisi var onun için heyecanlıyız bir yandan.
Haziranda düğünler var kuzenlerin.Hazırlıklar heyecanlar var
Kitap okumaya bu ara daha sık zaman bulabiliyorum buna seviniyorum bloğumada daha sık zaman ayırmak istiyorum ama artık yapacağım inşallah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...