13 Aralık 2012 Perşembe

Yoğunluk ve yorgunluk




Bugünlerde hastalıklardan yeni yeni kurtulurken şirketimize müfettiş geldi.Gelmesiyle birlikte normal rutin işlerin dışında ayrıca yoğunluk oluştu.Birde bunun üstüne departman arkadaşımız izine çıktı ve böylece işler yoğunluk anlamında tadından yenmez seviyeye ulaştı.Bir yandan tezcanlı ve sinirli yöneticimin verdiği stresten de bahsetmek bile istemiyorum.Baya yoruluyorum bir nefes alıp bunları yazmak istedim.Yarın son gün.Pazartesi inşallah normal rutine döneceğiz.Tabi bu arada sene sonu işlemleri başlıyacak ya neyse:(

Cuma sabahıda eşim arkadaşıyla birlikte haftasonu bir fuar için Gaziantep'e gidiyor.Bizde  annemlere gidip kalıcaz.Ama bir yandan bir ara oğluşumla başbaşa Anne bebek çocuk fuarına gitmemiz bir yandanda bir ara yaklaşan tadilat ve evden gidecek mobilyaların içindeki eşyaları toplayıp kolilere yerleştirmek istiyorum.
Bana Allah kolaylık versin:)


22 yorum:

  1. Ah o yoğunluğun tadından yenmez.
    Kolay gelsin valla
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol nilay aynen tadından yenmiyor hala:(
      Sevgiler derya

      Sil
  2. offff yanmışsın sen, birde o yoğunlukta nasıl izin alabiliyormuş o arkadaş !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nişanı olucak diye almştı aslında canım ama annesi rahatsızlandı nişanıda kaldı mühim bir durumdu.Arkadaşın suçu yokda birisi izin alınca aksine dahan yoğun oluyor işler.
      Sevgiler derya:)

      Sil
  3. teftiş zamanı çok iğrenç oluyor hele biz gece 11 lere kadar çalışıyoruz bazende haftasonu kabus gibi. sizin yazınızı okurken kendimi bir an teftiş sürecinde hissettim.. Allah kolaylık versin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin sağol demet aynen yoğunluk ayrı gerginlik ayrı can sıkıcı oluyor dediğin gibi aynen kabus.
      sevgiler

      Sil
  4. Ben okurken bile yorgunluğunu hissettim.
    Sanırım şu sıralar zaman yönetimi konusunda epeyce tecrübe ediniyorsundur:))
    Sana kolaylıklar diliyorum.
    Allah sıkıntı vermesin de yoğunluklar gelir geçer.
    Aman kendine de dikkat et.
    Sevgiler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım ya dediğin gibi Allah başka sıkıntı vermesin bu sıkıntıda inşallah çabucak biter.
      Sende kendine dikkat et canım sevgiler:)

      Sil
  5. Canımm umarım çabuk atlatırsın o yorgunluğunu valla evde tadilat zor şimdiden kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım daha başlamayan tadilatın sıkıntısı hazırlığı bile beni yordu inan
      Sevgiler derya

      Sil
  6. size kolay gelsin. umarım her şey yolunda gider.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun inşallah herşey yolunda gider
      sevgiler derya:)

      Sil
  7. Allah kolaylık versin Deryacım herşeyin yoluna girmesi ümidiyle kocaman sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin sağol canım inşallah herşey çabucak yoluna girer bakalım:)
      sevgiler derya:)

      Sil
  8. kolaylıklar dlerim... bende oyle bır yogunluk ıersınde gecerken omrum hep ev kadınlarına ımrenırdım... suan o ımrendıgım ev kadınları hayatını yasarken hay dilim tutulaydı dıyorum:)

    olsun yogunluk bosluktan ıyıdır....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciddenmi bende ev kadınlarına acaip hemde çok imrenme durumundayım ama şu anda hay dilim tutulaydı seviyesine gelebileceğimi hiç düşünemiyorum:)
      sevgiler derya:)

      Sil
  9. Canim gercektende kolay gelsin sana hem is yerinde hem ev islerinde..ama en azindan annende kalista yemek isi dusunmez anneciginin guzel yemeklerinden yersiniz..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım haftasonu annemde olmak güzel oldu yemek açısından dinlenmek açısından.

      Sil
  10. Bence surecin en rahat yani annenizde kaliyor olmaniz olmus, evi dusunmezsiniz en azindan boylece. Allah kolaylik versin, her seye ragmen ben yogunlugu severim:) gecmis olsun bu arada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin sağol canım Getçekten annede olmak iyi geliyor en azından.Yoğunluk güzelde stres olmasa içinde.
      sevgiler derya:)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...