25 Aralık 2012 Salı

Sabır sabır ya Sabır

Evimdeki meşhur tadilat başladı eşim tadilat için ustaların başında duruyor.Daha bugün ikinci gün fakat ustalar onun oda benim sabrımı sınıyor.Evde boyaya başlandı kartonpiyer yapıldı parke yapılıcak.Kapılar yapıldı takılmayı bekliyor mobilyalarda bitmek üzere fakat evdeki tadilat bitince getiricekler.Boyacı diyorki parkeler önce yapılsın parkeyi yaparken boyayı bozabilirler bana bir daha iş olabilir.Parkeci diyorki ilk önce boya yapılsın biz ancak öyle geliriz.Mobilyacı parkeler yapılsın biz ondan sonra yatak odasını getiririz kapılara zarar  vermek istemiyoruz
Parkeci diyorki ilk önce kapılar yapılsın biz ondan sonra parkeleri yaparız.Tuvalet değişecek 3 usta çağırdık birisi ben tuvaleti değiştiririm fayansı değiştirmem birisi bakıp fiyatı 4-5 gün sonra verir birisi görür bakar ondan sonra kendisinden haber alınamaz.Eşimde her ustanın söylediği itiraz dahilinde derya böyle söylüyorlar ne yapalım?
Birde evin dağınıklığına tahammül edemeyen tititz eşim isyanlarda.Derya cidden bu ev toparlanıcakmı acaba diye soruyor.Tabi cep telefonum sürekli elimde.Bir yandan işyerindeki yılsonu yoğunluğunu ve şirketteki sistem değişikliğini düşünürsek ve ayda bir gelinecek cumartesi'nin bu haftasonuna geldiğini düşünürsek sinirlerim daha çok bozuluyor ama benden çok sabırsız olan eşimi teselli etmeye çalışıyorum.Bugün akşam 5te çıkıp duvar kağıdı seçmeye gideceğim fakat yarın akşam sistem ile ilgili mesai bitiminden sonra  2 saat eğitim varmış.
Allahtan tek tesellim efe ve ben annemlerde kalıyoruz.Annem dün yemeğimden çayıma meyveme kadar getirdi.Evde ben o saatlerde hala yemek yap evi toparla Efeyi yatır aşamasındaydım.Haftaya bu aşamaları geçersem asıl benim fiziki yorgunluğumda başlıyacak.Ama inanın ona razıyım yeterki herşey istediğimiz gibi bitsin.Bir yardımcı çağırıp üstesinden geliriz.En azından salı günü tatil.
Yılbaşına evimiz dağınık eşyalarımızın hepsi gelmemiş ve yorgun  bir şekilde giricez.Umarım bütün sene öyle geçmez:(



11 yorum:

  1. oyyy kolay gelsin derya`cim sana tadilat isi zor hele kisa birakman baya kotu olmus...bence sen ustalarin hepsini ayni gun ayni saatte cagir kafalarini bir tokustur onlarin :))))bu ne bee yaa okurken sinir oldum sen ne haldesindir simdi kim bilir:)))cok cok cookkk kolay gelsin canim:)))

    yeni yila cici evinde girecegini dusunursek her sey yeni yilda cicili bicili olacak demek ki:))))

    YanıtlaSil
  2. Canım mecburen kışa kaldı yine oda ustalardan kaynaklanıyor bu zamana kalması.Ama çok güzel fikir ya keşke yapabilsem ne iyi stres atarım rahatlarım:))Ben normalde bu kadar negatif değilim ama bu aralar artık öyle düşünür oldum.İnşallah olur herşey yeni yılda cicili bicili :) olur dimi:(

    YanıtlaSil
  3. kolay gelsin,bir an önce biter gider keyifle kullanırsınız inşallah...

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar blogunuzu ilk defa ziyaret ediyorum güzel blogunuz var. Yalınz ilk yazınızı okurken gerçekten yoruldum : ) Sanki tadilatı ben yapıyorum. Bende 2 sene önce yapmıştım onun yorgunluğunu hatırladım. Umarım kısa zamanda yaparlar biter Sevgiler Hülya

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, ilk tadilatta ustalar kadar boya vs iş yapmış birisi olarak söylüyorum, cidden oldukça zor bir iş seninki.Hele küçük çocukla, büsbütün zor.Benim sinirlerimi ustalardan ve çocuktan ziyade, sürekli şikayet eden, işten kaçmak isteyen eş daha çok bozuyordu. Annenlerde kalıyor olman çook büyük nimet.
    Aksilik çıkmadan iş olmayacağını en başından kabullenirsen, sinirlerin daha az yıpranıyor.
    Her iş bittikten sonra mutlaka bozulan,çizilen, sıyrılan, yeniden boyanması vs gereken yerler olacak, aklında tut.Bir de bütün bunlar için, ustalara karşı elinde koz bulundurmak istiyorsan, sakın ama sakın paralarının tamamını önceden verme.Yoksa çok yoruyorlar maalesef.Tabii ben bu aklı ikinci tadilatta elde edebilmiştim:)Son tadilatta ise toplam işi bir ekibe verip, sadece bitiminde kontrol edip, eksiklerini tamamlatıp,temizliğini de yaptırıp sonra elimi kolumu sallaya sallaya gidip oturmuştum:)
    Allah kolaylık, güç, kuvvet ve sabır versin.İnşallah az sıkıntı ile üstesinden gelebilesin.
    Sonra da keyfini sürebilesin dilerim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Allah sabır versin.insanlarla uğraşması ne zor değilmi.umarım eviniz tadilat bitince gönlünüze göre olur o yorgunluğa değer.Güzel bir yıl diliyorum ailenizle sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Allah kolaylık versin canım, canını sıkma emın ol butun tadılat işleri, usta gerektıren ısler boyle yuruyor. Bız evlenırken cok cektık ustalardan.

    İş bıttıgındekı halını gozunun onune getırmeye calıs: )

    YanıtlaSil
  8. evde tüm ustaların işi bitsin en son parkeler yapılsın tecrübeyle sabittir. Allah yardımcın olsun... Eşim mimar olduğu için gayet iyi biliyorum ustalar onu delirtiyor:)

    YanıtlaSil
  9. Canım benim Allah sabır versin bir inşaatçı olarakk senii çoook iyi anlıyorum umarım hemen biter musmutlu oturursun evinde :)

    YanıtlaSil
  10. Yoğunluktan tek tek yazamadım ama hepinize yorumunuzdan dolayı çooook teşekkür ediyorum bana çok iyi geldi yazdıklarınız.
    Sevgiler Derya:)

    YanıtlaSil
  11. Tadilat bitince ev harika oluyorr, değer buna:)
    iyi yıllar:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...