3 Aralık 2012 Pazartesi

YİNE BIR YOĞUN HAFTASONU

Yine yoğun geçen bir haftasonu oldu 
Cumartesi günü sabah 08:30 gibi diyetisyende randevum vardı.Bir önceki gittiğimde insülin direnci tahlili yaptırmamı istemişti.Bende tahlil için kan vermiştim.Sonucunu almamıştım 3 hafta sonra randevuya gelince aldım.3 Hafta sonra tartıldım 2 kilo vermişim.Gitmeye başlayalı veri toplamda 4 kilo vermiştim.Diyetisyenim tahlil sonucuna bakınca insülin direncin yüksek çıkmış mutlaka bir dahiliyeciye görün buda kilo vermeni zorlaştırır ve ilerde şeker hastası olma riski'de taşırsın dedi.Bende tabi üzüldüm.Dahiliyeciye gitme vaktim yoktu işe gidecektim.
Eşim beni işe bıraktı.İşede 11'de gittim 3'de çıktım. Daha sonra eve gidip biraz dinlendikten sonra Anneme gittik. Dayımın evi küçük olduğu için kuzenimin isteme ve söz merasimi annemde olucaktı Baya kalabalıktı yaklaşık 40-50 kişiydik.Yiyecek içecek servisi yapıldı ben aile fotoğrafçısı olarak resimler çektim derken baya yoruldum Pazar günüde akşama kadar biraz dinlenip birkaç çeşit yemek yaptım Bir dahaki haftasonu dinlenmek istiyorum diye hayıflanarak haftasonunu bitirdim.

12 yorum:

  1. geçmiş olsun.. kendinizi çok yormayın ve ihmalde etmeyin sağlık ihmale gelmez..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol kerime doğru diyorsun.İhmal etmemek lazım:)sevgiler

      Sil
  2. Geçmiş olsun tatlım uarım şeker problemi yoktur.. 40-50 kişilik isteme merasimi he bende benimki kalabalık diyordum çok yorma kendin .. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sağol.İnşallah ilerde olmaz bakalım.Evet çok kalabalıktı canım demekki seninde kalabalıktı.
      sevgiler

      Sil
  3. Ben de ne yapsam kilo veremiyorum. Bi diyetisyene mi gitsem acaba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tavsiye ederim diyetisyene gitmeni.Hem sağlıklı düzenli bir programın oluyor
      sevgiler

      Sil
  4. ay canım okurken yoruldum.....ınsallah buhaftasonu dınenebılırsın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi çok yorucu hafta içi çalışınca haftasonuna o kadar şey birikiyorki her haftasonu genelde yorucu oluyor bu haftasonu umarım dinlenirim canım

      Sil
  5. hafta sonları yorucu gecsede sonu saglıklı olsunnn dıyorummm ve umaırm ıstedıgın hersey kavusursun saglıkla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet arkadaşım önemli olan sağlıklı olmamız.İnşallah canım hepimiz umarım konuşuruz istediğimiz herşeye sağlıkla
      sevgiler

      Sil
  6. Canım, öncelikle nişanlı çifte mutluluklar dilerim.
    Kilo verebilmiş olman çok güzel. Tebrikler.
    Hafta sonu iyi dinlenmeler sana canm.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım
      İnşallah canım verdiğim kiloların devamı gelir.sağol canım
      sevgiler

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...