5 Aralık 2012 Çarşamba

İbs Anne Bebek Çocuk Fuarı

Ne kadar öksürsemde tıksırsamda bazı haberleri sizlerle paylaşmadan edemiyorum
14-16 Aralıkta Lütfi Kırdar Fuar merkezinde İbs Anne Bebek Çocuk Fuarı varmış.
Hatta http://www.ibsfuar.com/  sitesini tıklayarak  indirimli davetiye alabiliyorsunuz ve ayrıca
Facebooktada https://www.facebook.com/ibsfuari#!/ibsfuari'nı tıklayarak yarışmalarınada katılabiliyor ve ücretsiz davetiyeler edinebiliyorsunuz.
Bende gitmek istiyorum umarım iyileşir ve oğlumla gidebiliriz

5 yorum:

  1. Çok çok geçmiş olsun. Güzel bi fuarabenziyor umarım çabuk atlatırsın ve gidersinz öpetim çokca..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım inşallah canım inşallah gidebiliriz.
      bende öptüm

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun arkadaşım inşallah iyileşir ve gidersin bende blogumda paylaşmıştım ve gitmeyi çok istediğim bir yer inşallah nasip olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım.İnşallah gidebiliriz canım ikimizede.
      öptüm.sevgiler

      Sil
  3. Merhabalar
    Bende fuara katıldım hem de 3 gün boyunca. Çok süper geçti. Bu fuarda özellikle benimle yakından ilgilnen Fresh'n Soft'a teşekkür ediyorum. Başka fuarlarda görüşmek üzere.. :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...