21 Aralık 2012 Cuma

Kar duasına çıkıyoruz



Dün öğleden sonrada devam eden kar yağışı sebebiyle saat beşte çıktık.Normalde çıkış saatimizi altıbuçuk olduğu halde beşte çıkılacağı haberi üç gibi gelmişti.Hepimiz çocuk gibi sevindik.Eşimi arayıp söyleyince oda izinli olduğu için  beşte almaya geldi.Saat beşi çeyrek geçe gibi evde olduk.Ben o saatte evde olabildiğim için çok mutlu oldum.Hatta saat akşam dokuz olduğunda oniki olmuş gibi hissettim.Efe yedi gibi sızıp uyuyakalınca bende hem dinlenme hemde işlerimi yapma fırsatı buldum.Bol bol zamanım oldu.1,5 saat'mi bu kadar seni mutlu etti derseniz evet çalışınca maalesef 1,5 saat bile öyle çok mutlu ediyorki insanı anlatamam.Oğluşumuda okuldan eşimle beraber alıp sürpriz yaptık.
Ama işyerinden arkadaşlardan 2-3 saatte evlerine gidebilenler baya zorluk çekenler olmuş.
Ben normalde kar yağdığında  farklı işyerlerinde çalıştığım zamanlarda çok yollarda kaldığım için hatta işte 5de çıkıp onikide evde olduğum zamanlar bile olduğu için kar gördüğüm zaman pek sevinemezdim
Ama burada bu konforu görünce arkadaşlarım ve ben kar yağsın diye dua ediyoruz.Fakat bugünde hala kar yağmıyor maalesef:( Acaba öğleden sonra yağarda çıkabilirmiyiz beşte diye ümidimiz var bitmedi.
Yağarmı acaba ne dersiniz:)
Bu havalarda hayallerim tekrar gündeme geliyor.Hayalim dışarıda kar yağıyor ben evdeyim camdan bakıyorum üzerime battaniye almışım yanımda kahvem ve kitabım.Ne güzel bir keyif dimi ama.Bu arada bu keyifi haftasonu yap derseniz çalışan bir anne olarak pek mümkün olmuyor.Temelli eve geçmek lazım:)
Allah hayırlısıyla inşallah nasip eder bu günleri bana.

18 yorum:

  1. Zaman çok kıymetli günümüzde :) ekstra zaman daha da kıymetli oluyor tabii ;))
    Keyifli günler dilerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım aynen zaman çok kıymetli birde zaman yetmiyorsa o zaman daha kıymetli
      Sevgiler

      Sil
  2. cidden 1 saatin büyük farkı var. =( çıkış saati 4 olsa keşke

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh ahh keşke 4 olsa keşke canım
      sevgiler

      Sil
  3. Kesinlikle katılıyorum 1,5 saat erken çıkmak bizim için gerçekten süper oluyor, özellikle çalışan anne ne kadar erken evde olursa kardır:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ama ne kadar erken çıkarsak zaman o kadar kendimize kalıyor
      sevgiler

      Sil
  4. benim en sevdiğim manzaradır kış aylarında pencere önü,battaniye,kahve,kitap/çay-örgü ikilisi de olabilir...biz de kar çook nadir olduğundan yağmurla tatmin ediyoruz o anlarda kendimizi...güzel kış keyifleriniz olsun şimdiden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi canım iş dışında tüm ikililer olabilir keyif veren.Yağmurdada aynı keyif alınır ama canım
      sevgiler

      Sil
  5. kendini kartopu oynamaktan mahrum bırakma onun keyfide ayrıdır :)

    YanıtlaSil
  6. Karda evde olmak çok güzel gerçekten.
    Sıcacık battaniye, çay, kitap.
    Harika...

    YanıtlaSil
  7. deryacım ya çekiliş duyurusunu sildim tabi mail adresleri de gitti:)) çekilişimi sen kazandın canım:)) tebrik ederim. nurcinerden@yahoo.com adresine adres bilgilerini yolarsan sevinirim:))
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönderdim bile canım.çok sağol haber verdiğin için çok mutlu oldum
      sevgiler

      Sil
  8. Kar yağsın camın önünde oturup, sıcak çikolata, kıtap, dergi bilumum metaryelleer huzuru sımgeliyor, çalışan anne olunca 5 dk ne değerli oluyor
    Sevgiyle ışıkla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım huzuru simgeliyor kesinlikle.Ama çalışınca hemde anne olunca o huzurdan genelde mahrum oluyoruz.Neyse sağlık olsun.sevgiler

      Sil
  9. bu sene hiç kar oynayasım yok. ben de evde pinekledim etrafı evden izledim :) bi oğlumu okula götürürken ve eve getirirken azcık onun gönlü olsun diye oynadık. o kadar. en güzeli evde battaniye eşliğinde kitap okumak. sıcak sıcak ohh miss.. iyi pazarlar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım en güzeli evde keyif en güzeli en harikası en şahanesi:)
      sevgiler

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...