17 Aralık 2012 Pazartesi

Fuar ve tiyatro gezimiz-Oğlum dergi kapağında

Yine yorgun olarak  pazartesi gününe başladım.Teftiş bitti arkadaşda izinden geldi fakat salı ve çarşamba iki gün yine yok.Umarım çabuk ve kolay geçer iki gün.
Cuma akşamı özlediğim bir arkadaşımla buluştum sohbet ettik bana iyi geldi o akşam annemde kaldık sabahda kahvaltımızı yapıp oğlumla Anne çocuk fuarı için yola çıktık.Taksime kadar yol iyiydi fakat Taksimden Harbiyeye gitmek için ulaşım aracı bulmak hatta taksi bulmak baya bir zordu yürüdükçe görürüz derken trafiği görünce efe ile yavaş yavaş yürüdük bir ara yoruldum deyince bir cafeye oturup mola verdik birşeyler içtik.Sonrada Harbiye Muhsin Ertuğrul sahnesinin önünden geçerken Çocuk oyununun başlam üzere olduğunu insanların bilet kuyruğunda olduğunu gördük.Efe gitmek istermisin diye sordum ilk önce hayır dedi fakat sonra afişte el kuklası oyunu olduğunu görünce hoşuna gitti gidelim dedi.Hemen son dakika bileti alıp girdik.Efe'nin çok hoşuna gitti.

Oradan çıkar çıkmaz Lütfi Kırdar Kongre Merkezinde fuar'ın yolunu tuttuk.Fuar baya kalablıktı biraz dolaştık Efe'nin hedefi belliydi;bana oyuncak aldırmak.Neyse tabiki uzaktan kumandalı araba aldık.Forum istanbul Avm'nin standını gördük.Standda aileler ve çocuklar dergi kapağı fotoğrafı çekiliyor size kapağı print edip veriyorlardı.Efeye hadi gel seninde fotoğrafını çektirelim dedim zar zor ikna ettikÇıkan resim hoş bir anı olarak kalıcaktı beğendim.Dönüşümüz direkt harbiyeden otobüse binip eve geldik yorucu olmadı.Oğluşum eve dönüşte babamsızda ne güzel gün geçirdik dimi anne.Ama yinede söylemeyelim üzülmesin dedi :)

Cumartesi akşamıda annemlerle birlikte şişlide oturan bir yakınımıza başsağlığına gittik 19:00da evden çıktık 21:00de oradaydık.Trafik baya yordu.Akşam gelince evde eşyaları kolilere yerleştiricektim ama mecalim kalmamıştı.
Pazar sabahı kahvaltıdan sonra  işe koyuldum.Bir yandan kolileme işlemi ev temizleme yemek yapma derken yine akşam oldu yine dinlenemedim desem:( Bu yoğunluklar Yılbaşına kadar böyle devam sanırım .