6 Aralık 2012 Perşembe

Oğluşumun Dayısına mektubu

Dün akşam Efe'nin öğretmeni bu haftaki konuları haberleşme olduğu için mektup yazıp okula göndermemizi istemiş.Bende Efe'ye sordum kime mektup yazmak istersin dedim.Efe anne tabiki Yasin dayım uzaklarda olduğu için ona yazıcaz dedi.Aslında iki dayısı' da uzaklarda birisi Ankara'da birisi'de İzmir'de yaşıyor.Fakat küçük olan Ankaradaki dayısı ile pek anlaşamıyor.Ama İzmir'de yaşayan büyük dayısını çok seviyor.Onlarda normalde sık sık gelseler de bayramdan bu yana istanbul'a gelemediler.Ona canı isterse dayı canı isterse Yasin diyor.Hadi yazalım diye mektuba başladık ben hiç katkı maddesi yapmadım ne söylediyse yazdım.Hatta söylediklerini hemen yazıyım kaçırmayayım diye çirkin bir yazı ve abuk sabuk yerlerde noktalama işaretleri kullanmışım:)Altına kendisi çiçek kalp ev araba çizmek istedi.Birde evde zarf olmadığı için el emeği uyduruk bir zarf yaptık.Mektubu postaya vermek istiyor ama annesinin dayısına teknolojiyi kullanarak gönderdiğinden beri haberi yok.Sabah gönderdiğimi ufaktan çıtlatayım dedim fakat sürpriz olucaktı diye kızdı bende yok yok postayla göndericez dedim:)
İşte o mektubumuz;



16 yorum:

  1. iyi ki doğmuş oglusun canım, benim doğum günü adaşım olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım sağol oğluşum evet iyiki doğmuş ama benim oğluşumun doğumgünü 12 haziran.
      Ama senin doğumgünün kutlu olsun nice mutlu yıllar dilerim

      Sil
  2. Ne saf duygular bunlar ya maşallah:) çok güzel yazmış;) b

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol deryacım çocukların böyle saf duygularıne bende bayılıyorum.:)
      sevgiler

      Sil
  3. Canım yaaaaa.
    Çocuklar hiç kirlenmemiş tertemizler.
    Umarım en kısa zamanda dayısına sarılabilir :))
    Sevgiler. Efe'yi de kucaklıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım yılbaşında gelicek inşallah sarılacaklar bakalım:)
      Sevgiler derya

      Sil
  4. ne güzeldir kimbilir böyle bi mektup almak. dayısı çok şanslıymış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet dayısıda çok duygulanmış print edip işyerine asmış:)
      sağol canım sevgiler derya

      Sil
  5. Canim yaa ne tatli icten bir mektup oyle, cocuk olmak gibisimi varmi..kucakliyorum ikinizide

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi canım ya aynen çocuk olmak gibisi varmı hiç.Sağol sevgiler:)

      Sil
  6. OY ANNESİ YERIM BEN ONUN DILLERINI:))))))))))

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...