10 Temmuz 2012 Salı

SİLİVRİ VE BÜYÜKÇEKMECE GEZİLERİMİZDEN

Cumartesi günü oğluşumun yanına sabah kahvaltıya gittik o uyanmıştı annemle babamla birlikte bizi bekliyordu.Oraya çok alışmış sevmişti ve halinden çok memnundu

Cumartesi günü birlikte kahvaltıyı yaptık o arkadaşlarıyla bisiklet sürdü piknik yaptı öğlen hep beraber denize gittik.Orada 4-5 tane arkadaş edinmiştik onlarla birlikte hep geziyordu öğlen yemeğini ve akşam yemeğini hep birlikte yedik

.Öğleden sonra annem ile babamla öyle dolaşarak yazlık araştırması yapalım diye gezdik.Efe akşam yemeğinden sonra Şirinler filmi gösterimi olucakmış.Babası ile birlikte onu seyrettiler.Biz annemle birlikte tesise yakın ufak bir pazar açılıyormuş oraya gittik.Ufak ve ekonomik bir akşam pazarıydı.Babamın gözü bu yaz üçüncü kez kanlanmıştı.Çok kötü görünüyordu.
Sabah kalktığında Silivri Devlet Hastanesine gittiler.Orada Acildeki doktor buna ilaç veremeyiz ya göz tansiyonunda yada vücut tansiyonundan kaynaklanır acilen bir göz doktoruna görünmeniz gerekiyor demiş.Normalde Salı akşama kadar tesiste kalıcaklardı.Böyle olunca onlarda öğlen bizimle birlikte çıkmaya karar verdiler.Efe biz dönsekde bizimle dönmeyi değil orada annaannesi ve dedesi ile birlikte kalmak istiyordu.Fakat durum böyle olunca onlarda kalamadı.Efe baya üzüldü arkadaşlarına siz kaç gün daha kalıcaksınız biz gidiyoruz dedi tam doyamadı.Annemde babamda tam doyamamıştı ama sağlık daha önemliydi
Annemler kendi araçları bizde kendi aracımızla dönecektik.Arkadaşım cevahir ile konuştum onlar beylikdüzünde oturuyor efe'den küçük 8 ay Ege isminde oğulları var.Onlara gidelim diye karar verdik efede oradan ayrılma üzüntüsünden sonra mutlu olur diye düşündük oda çok sevindi.Birden beylikdüzüne kadar sağanak bir yağış başladı..Onlarda biraz oturup büyükçekmece sahiline gitmeyi düşünüyorduk.2saat kadar oturduk neyseki yağmur hemen kesildi büyükçemece sahile gittik.22:30'a kadar dolaştık 1saat kadar eve dönüş yolcuğumuz sürdü.Eve gelip hemen duş alıp yorgun argın yattık.Efe'nin okulu yoktu cem'de bir hafta izinliydi ama bana yeni başlayan haftada yine iş yolu gözüküyordu yöneticimizde izinden dönecekti.
İşte resimlerimiz

DEDEYLE KEYİF HALİ

1. geçmiş olsun umarım ciddi bişey yoktur

1. inşallah gülümse cuma doktora gidecek umarım

2. canım baban için çok üzüldüm umarım önemli birşey yoktur tez zamanda gözleri düzelir..çok geçmiş olsun..
    bahçe var arkadaşlar var rahat rahat bisiklet sürüyor daha ne isterki çocuklar değilmi..kıyamam aklı kalmıştır orda..bizim bile kalmıyormu:))efecimde aynı sen ..sana çok benziyor canım:))maşallah çok tatlı:))

1. Sağol canım inşallah iyileşir
      Efeyi değilmi hep bana benzetirler hatta okulda biri efe yanımda yokken efenin annesi olduğunuzu söylemneize hiç gerek yok aynı tıpkı siz demişti:)

3. eskiden yazlık fikrine pek sıcak bakmazdım ama oğluştan sonra ben de yazlık arayışlarına girdim.çocukların yaz tatilinde rahat rahat oyun oynayabileceği,bisiklet sürebileceği,denize girebileceği(bizlerin çocukluğu gibi yani kısaca) bir yer gerçekten hiç fena olmazdı.Efe şanslı ki anneannesi ve dedesi ile bu fırsatı yakalamış:)

1. Evet ebru kesinlikle bende artık yazlık fikrine çok sıcak bakıyoruz annemler yazlık bakıyorlar artık oradan nasipleneceğiz şu anda başka şansımız yok

4. ne güzeeel fotolar.
    en çok da yakışıklı eğlenmiş.
    bi de sahiden senin tatilin gelmiş.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...