4 Temmuz 2012 Çarşamba

KANDİL VE DÜN AKŞAM



Berat kandiliniz mübarek olsun.Bende bugün bol bol dua edeceğim.Allah heğimizin dualarını kabul etsin.
Efe Annannesi ve Dedesi ile birlikte Silivri'ye babasının çalıştığı kurumun kampına gitti.2 gündür orada ve ben onu şimdiden çok özledim.
Orada keyifli olduğunu denize girdiğini bisiklet sürdüğünü parkta olduğunu bilmek bana iyi geliyor.Bende dün Ceme akşam eve gitmek istemiyorum sıkıntılarımdan dolayıda evde daha çok bunalıyorum bir yerlere gidelim dedim.Florya Sosyal tesislerine gitmeye karar verdik denizi seyretmek bana iyi gelebiliyor.Tabi oraya gitmek trafikten dolayı biraz zaman aldı.Sonra orada birşeyler yemek için gittiğimiz her yerde sıra vardı.Neyse zar zor bişeyler atıştırdık.Sonra denizi seyrederek cem'le oturduk muhabbet ettik.10 buçuk gibi benim uykum geldi eve gitmek üzere kalktığımızda hala tesise girmeye çalışan araba park yeri arayan birçok insan vardı çok şaşırdık.Bizde hafta içi sakin olur diye düşünmüştük.Ama bana iyi geldiğini söyleyebilirim

24 yorum:

  1. Hayırlı kandiller deryacım.
    Efe'den ayrı kalmak eminim zor olmuştur.
    Onun keyifli zaman geçirmeside avuntu senin için.

    Çalışınca herşey daha zor daha yarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok sağol kesinlikle çalışınca herşey yarım çok güzel bir cümle

      Sil
  2. Bu arada hayırlı kandiller

    YanıtlaSil
  3. Iyi kandiller, Guzel gunler hep sizinle olsun..sevgiler

    YanıtlaSil
  4. canım ne güzel bir dua ..yüreğimden kocaman aminn diyorum..seninde kandilin mübarek olsun canım..oğlucuğunada en kısa zamanda kavusursun ınsallah..:)genelde hafta arası gezmeye pek cıkmadıgımızdan sanıyoruzki herkes bizim gibi:))oysa herkes hafta arası hafta sonu hep dısarıda..:))

    YanıtlaSil
  5. sabah sabah yorumunu gördüm hoşuma gitti. görüşürüüz. geliriiim.
    :)

    YanıtlaSil
  6. ay ben de çalışıyorum kiii.
    :)
    o okuduğun bir öykü ki.
    :)

    YanıtlaSil
  7. amin canım....
    oğluna en kısa zamanda kovuşman dileğimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kavuştum kavuştum geç yazıyorum cevabı maalesef.çok sağol

      Sil
  8. merhaba derya..florya tesislerine ben de sıklıkla uğruyorum..sahilde yürüyüş yapmak ve çay keyfi çok dinlendirici oluyor..sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bende florya tesislerine bayılırım ama 3-4 sene önce daha sakin daha güzeldi:(

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...