12 Temmuz 2012 Perşembe

NEŞEMİ KAYBETTİM BULABİLİRMİYİM ACABA?

Yunusun ölümünden sonra  yaşadığım üzüntü,iş hayatında yaşadığım yorgunluklar, dinlenememe ve tatilin taaa Eylülde olması beni sanırım depresif ve yorgun bıkkın bir ruh haline soktu.Sabahları kalktığımda hep yorgun hissediyorum.Akşamları çokda geç yatmıyorum.Normalde yazın enerji dolu olan ben hep yorgun hep keyifsiz dolaşıyorum yaşlandımmı ne?Cem'de tatile az kaldı diyor ama nerdeyse kocaman 2 ay var.
Efe haftada iki gün  yüzme'ye gidiyor.Okulu onu ve arkadaşlarını  Ataköy Sinan Erdem tesislerine götürüyor.İki gün dışında hiç okula göndermiyoruz biraz dinlensin istiyoruz.Tatile kadar haftanın iki gün aktivite olması onada değişiklik oluyor.
Tatilden sonra tekrar aynı okulunda Anaokuluna başlayacak.
Sizden kendime gelip biraz toparlayana kadar depresif yazılarımdan dolayı verdiğim geçici rahatsızlık için özür dilerim:(

Bu resimi gördüm hoşuma gitti bende Silivri'de haftasonu bir kitaba başladım bitirince sizinle paylaşacağım.Komik kitaplardan okuyorum.Aslında pek tarzım olmayan sadece kafamı boşaltması için okuduğum kitaplardan ama işede yarıyor.


Bu iki yazıyıda çok beğendiğim için sizinle paylaşmak istedim.Konfiçyüs'ün Para kazanmak için sıhhatini ,Sıhhatini kazanmak için parasını verir ;Mevlana'nın düşmem der düşer,Şaşmam der şaşarsın cümleleri çok doğru geldi.




4 yorum:

  1. canım arkadaşım hayatta malesef herşey istedğimiz gibi gitmiyor,umulmadık üzüntülerle karşılaşıp mutsuz oludğumuz veya kendimizi iyi hissetmediğiz zamanlar olabiliyor ..üzüleceğin şeyleri düşünmemeye çalış elinden geldiğince güzel şeyler düşünerek enerjı depolamaya calıs canım.. ne güzel dünyalar tatlısı bir oğlun var mesela ..onu düşün canım..salma kendini sakın..
    sana ihtiyacı olan insanlar var..
    çok iyi yapmışsın kitap okumakla banada cok ıyı geliyor ..

    konfüçyusun ve mevlananın sözleri gerçekten çok doğru canım..hayat hepimiz için süprizlerle dolu..yarın ne olcağını bilemiyoruz ..o yüzden bugunu güzel yaşamaya bakmak lazım..bugun mutlu olamaya çalışmazsak yarına umutla bakamayız ..elbette çok üzüldüğümüz durumlarda oluyor ama hayatta herşey bizim için..

    YanıtlaSil
  2. Sevilim çok teşekkür ederim çok doğru söylüyorsun gerçekten beni hayata bağlayan en önemli varlık oğlum.Beni en mutsuz günlerimde bana durmadan annecim seni çok seviyorum diyen beni sarılıp öpen,beni ummadığım bir durumda söylediği bir lafla güldüren oğlum:)
    Bugünü güzel yaşamaya bakmak lazım kesinlikle.Bunun için elimden geleni yapacağım inşallah

    YanıtlaSil
  3. hımmm hadi az kalmış tatile sabır biraz.
    hepimize olur bazen böle.
    sözler de müthiş tebi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sabretmekten başka yapacak birşey yok zaten deeptone:(

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...