31 Temmuz 2012 Salı

YENİ TELEFONUM VE INSTAGRAMDA BİZ

Telefonu aldığımdan beri hep ses problemi vardı.İlk önce arayanlar beni duymuyorlardı daha sonra ben arayanları duymamaya başladım.Eşimde kendi telefonu eski olduğu halde bana yeni bir telefon almaya karar vermiş.Bende sosyal medyayı , interneti,fotoğraf çekmeyi,müzik dinlemeyi,film seyretmeyi,kitap okumayı sevdiğim için bunların hepsini yapabileceğim bir telefon olarak Samsung Galaxy Note hediye almış.Çok sevindim çok hoşuma gitti.Sürekli keşfetmeye çalışıyorum.Film seyrediyorum güzel fotoğraflar çekiyorum Instagram'a giriyorum.Instagram bambaşka bir dünya çok hoşuma gitti.Bu yazıyı okuyan birçok arkadaşım biliyor ve kullanıyordur mutlaka ama ben yeni keşfedebiliyorum.Bende ara sıra resimler paylaşıyorum hatta blogcu arkadaşlarımdan birçok arkadaşımızda oradada takip ediyorum

















Hatta ınstagramdaki geçen hafta gittiğimiz iftardan paylaştığım bir resim.Bu şekilde farklı dizaynlar yapabileceğiniz fotoğraf programları var ınstagramda hayatpaylastıkca olarak bana ulasabilirsiniz
Geçen gün oğlum bana anne ahmet'in babaaannesi var benim benim babaannem ölmüş yok keşke benimde babaannem olsaydı Babaannem oradan ne zaman döner diye sordu dönmeyecek oğlum dedim nasıl anlatacağımı şaşırdım.Oğlum Hafta içi annemde kalıyor haftaarası bir gün evimize alıyoruz birgünde görmeye gidiyoruz cuma zaten evimize getiriyoruz.Onu çok özlüyoruz ev bomboş geliyor ama eğer akşamları eve getirirsek kış dönemi okula gider gibi bizim işe giderken anneme bırakabilmemiz için sabah 7:00-7:30 gibi kalkması gerekiyor.Annemde bende hergün hergün erken kaldırmaya  kıyamıyoruz en azından tatilde dinlensin istiyoruz.Kışın zaten bir maraton başlayacak.İki gün önce annemle bir akrabamıza iftara gitmişler annemler efeyi kızdırmış senin annen kötü yemek yapar demişler.Efe hemen benim annem çok güzel yemek yapar güzel mantar yapar pizza yapar hepsinide çok güzel yapar demiş.Dün akşam bizdeydi oda çok özlüyor kapıya çıkıp karşılıyor merdivenden bağırıyor.Dün güzel annecim sana ben hiç kıyamam demesi çok hoşuma  gitti.Tatilimize 1 ay kadar bir zaman kaldı inşallah oğlumla dolu dolu bir hafta geçireceğiz.





12 yorum:

  1. oyyy bende size kıyamam:))özlemezmi özler tabi annesi insan annesine şımarıdğı gibi hiç kimseye şımaramıyor bakan anneanne bile olsa anne başkadır:)benide annem bazen anneanneme bırakırdırda ordan biliyorum annemi ve evimi çok özlerdim:))ne güzel tatil zamanıda gelmiş:))eğlenceli keyifli bir tatil diliyorum canım..:) inşallah zamanı geldiğinde benimde senin gibi yakışıklı bir oğlum olur:))

    bu arada telefonun çok güzelmiş canım eşin çok güzel düşünmüş..iyi günlerde kullan:)galaxy serisi bayağı tuttu güzel olduğunu duydum kullananlardan..bende samsung kullanıyorum ama boyle ust model değil ben nokiacıyken kayınvaldemın kayınpedeime aldığı telefon dokunmatık dıye kullanamayınca bana hediye etti samsungu bu şekilde tanıdım istemeyerekte olsa almak zorunda kaldım ama iyikide aldım memnunda kaldım..:))tekrar iyi günlerde kullan canım tatilde bol bol resimler cek..öpüldün:))

    YanıtlaSil
  2. sevilim evet çok şımarıyor bizi görünce.Yatağına bile başka bir keyifle yatıyor.Ama naparsın hayat şartları bizi ayrı bırakıyor:(Allah başka ayrılık vermesin.Canım keşke tatil zamanı gelmiş olsa daha tatil eylülün 9unda ama ben şimdiden 1 ay kaldı diyorum.Senin tatile gidicekmisin?İnşallah canım vakti geldiğinde herşey gönlüne göre olsun.Bir süre sonramı çocuk istiyorsun?Facebookta varmısın?
    Sağol canım evet bende sevdim galaxy serisini.Hatta S3 olanıda sevdim ama o daha pahalıydı.Aynen canım bende nokıa'dan vazgeçmeyenlerdendim fakat hatta bir ara babam samsung almıştı kullanamamıştım ama bunu çok seviyorum.
    Sende telefonunu güle güle kullan canım.Bende öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olsun az kalmış canım şimdi geçer 1 ay ...bizim tatil işi bilmiyorum ki canım çıkıcaz ama ne zaman ve nereye bilemiyorum ??hersene erken rezervasyon yapardık hatta gecen sene hazıranda bir basladık 4 kere tatile çıkmıştık ama bu sene bekliyorum eşimin işleri müsait olsun diye:))herhalde bizde bayram sonrası çıkıcaz gibi görünüyor..canım facete varım ..
      http://www.facebook.com/#!/sevilaslan
      çocuk işide biraz daha beklemede ev borcumuzu gecen sene bitirdik..azcık para düşünmeden gezmek istiyorum sonra nasip kısmet olursa inşallah bir tane düşünüyorum..:))

      Sil
  3. ne kadar zor evlattan ayrılmak, ben de aslında hiç gereği olmadığı halde sırf oğlum istiyor diye anneme bıraktım 8 gün oldu ama burnumda tütüyor, bu akşam kavuşuyoum, Allah sizlere de birlikte güzel zamanlar nasip etsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin zor gerçekten ayrılmak Allah baska ayrılıklar vermesin.Sizde bugün kavusuyorsunuz ne güzel sizede Allah güzel zamanlar nasip etsin

      Sil
  4. Güle güle kullan telefonunu. Samsung telefondan vazgeçmiyceksin ben bunu bilir bunu söylerim hele ki Galaxy serisi mükemmel :)) Oğlunu öpüyorum benim oğlum gibi duygusal bir çocuk o da belli :)
    İnstagram kullanıcı adını da ekleyeydin eyiydi ama :) Metalbebek benimki ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mummy sağol.Evet bende sevdim Galaxy serisini:)senin yorumunu görür görmez metalbebek takipteyim ve yazıma kullanıcı adımıda ekledim

      Sil
  5. güle güle kullan canım telefonunu.bende bazen kullanıyorum ama daha keşfedemedim.sevgiler

    YanıtlaSil
  6. e hayırlı olsun yeni oyuncağın.
    :)
    kıyamam demiş ha ne güzel.
    :)

    YanıtlaSil
  7. benim eşiminde d.günü hediyesi, gerçekten çok kaliteli akıllı bir telefon... bi de bu ınstagramı merak ediyorum ben, dediğin gibi blog ark. ve sosyal ark. da kullanıyorlar ama henüz ben üye olamadım =)) ayrıca yakışıklıya da nazar değmesin, benimde atalarım memleketimizde, hasta olduklarında gidemiyoruz, bayramlarda göremiyoruz, uzaktan uzağa bi tlf o da fırsat bulunursa, hayat mücadelesi ayırıyor insanları, yeri geliyor günlerce yan komşunuzu bile görmüyorsunuz... neyse allah herkese sağlık, huzur, mutluluk ve hayırlı ömür versin, gerisi zaten bi şekilde oluyor...
    sevgiyle,

    YanıtlaSil
  8. memnun musun galaksi nottan.
    bi de s3 çıkmış.
    ben de düşünüyom bundan da.
    :)
    bi de iyisin di mi.
    :)

    YanıtlaSil
  9. Canım arkadaşım benim seni çoook sevorum:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...