9 Kasım 2012 Cuma

Dizilerden Kayıp Şehir























Ben normalde pek dizi takip edemiyorum birtek eğlenceli olduğu için Umutsuz ev kadınlarını eğer efede erken uyuduysa seyredebiliyorum.Fakat bayram tatilinde Kayıp şehir adlı dizinin tekrarına denk geldim ve gerçekten çok beğendim.Hatta beğenince internetten 1.bölümden 4.bölüme kadar seyrettim.Hatta bazı bölümlerinde ağladım.Olayı arabesk boyutlarda anlatmaması çekimleri oyuncuların başarısını,müzikleri  çok hoşuma gitti.Sezen Aksu'nun bu dizi için bestelediği söylediği İstanbul yok bundan başka şarkısıda çok güzeldi.Cuma akşamları yayınlanıyor izlemenizi tavsiye ederim.


İstanbul’un arka sokaklarında yaşanan, yoksulluğun sebep olduğu insanlık trajedilerini, kadınların, çingenelerin, travestilerin, hatta siyahların maruz kaldığı ayrımcılığı, işçi ile emekçi sorunlarını, sokak çocuklarının şiddet dolu dünyasını farklı bir dille gözler önüne serecek.

Toptaşların Dramı
Bu çarpıcı hikayenin odak noktasında ise mahalleye yeni gelen Toptaş Ailesi var. Toptaşlar birbirine bağlı ve güçlü, tipik bir Karadeniz ailesi… Bu ailenin trajedisi Meryem’in eşini kaybetmesiyle başlıyor. Meryem ansızın beşi erkek, biri kız altı çocuğuyla kalıyor. Üstelik 80 yaşına merdiven dayamış kayınpederi de onlarla birlikte yaşıyor.
Üst üste yaşanan felaketler ve beklenmedik olaylar, onları göçe mecbur bırakıyor. Apar topar İstanbul’a gelen Toptaşlar, hepsinden önce bu büyük şehre gelen büyük oğul İsmail’in evine sığınıyor.
“Kayıp Şehir”, Toptaş Ailesi’nin hayatta kalma mücadelesiyle birlikte İstanbul’un arka sokaklarındaki hayata tutunamamış insanların yaşadığı dramı da ekrana getirecek.

6 yorum:

  1. bende aksine bi sevemedm be kuzmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öylemi canım baştan seyrettinmi?Belki tarz olarak sevdiğin bir tarz değildir.Bu arada kitabın ulaştımı duygu

      Sil
  2. Ben henüz izlemedim ama bi oturuşta bütün bölümlerini seyredeceğim gibime geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede Seyret canım zaten bu akşamki bölümü 7.bölüm galiba

      Sil
  3. bende ısınamadım,karanlık bir dizi gibi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında öyle gibi görünüyor ama değil :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...