30 Ekim 2012 Salı

BAYRAMLAR TATİLLER HİÇ BİTMESE:)

Oğluşum bugün sabah anne tatil keşke 100 gün olsa diyordu:)Bir yandan söylediği hoşuma gitti bir yandanda üzüldüm oğlum şimdiden böyle düşünmeye başlamıştı.Üçbuçuk yaşından beri oda sabahları erkenden kalkıp tam gün okula gidiyordu Acaba daha erkenmi yorulacak bıkıcak hayatın telaşından diye düşünmeye başladım.
Bayramımız güzel geçti dinlendik.Arife günü ve bayramın 1.günü evde biriken işlerimi yaptım.Bayramın 1.günü bizde kurban telaşı olduğundan bayram ziyaretleri yapılamıyor.Evde ütü ve tadilata hazırlık için birkaç toparlama işlerimi yaptım.Bayramın 2.günü ve 3.günü akraba, arkadaş gezmesi ile ve 4.günüde bizede bizden daha küçük gelen akraba ziyaretleri ile geçirdik.Dün ise evimizde dinlenerek geçirdik.Kardeşim geldi beraber yemek yedik
Veee bugün işe başladık.Bu hafta cumarteside işe gelicem.Herkese su gibi kolay ve güzel geçicek bir hafta diliyorum
Kravat hastası oğlum kendi seçtiği bayramlıklarıyla;







13 yorum:

  1. oy maşallah sana ,Rabbim sana güzel kaderler yazsın çok tatlısın sen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin gökkuşağı pembesi:)Teşekkür ederim bu güzel yorumun için:)
      Sevgiler

      Sil
  2. çok yakışıklı olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Maşallah oğluna, hayat telaşesinden bıkmışlık değilde zekilikten söylemiş o sözleri bence:) Sana da kolay gelsin tadilat işleri evde eşya varken gerçekten zor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öylemidir dersin sağol :)Amin inşallah kolay gelir geçer zor günler bekliyor beni

      Sil
  4. Ooo pozlar şajhane bayıldımm, çok yakışıklı bu beyefendi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ebru artist artist pozlar vermekde yeni adetlerimizden

      Sil
  5. Ben pek beğendim oğlunuzu maşallah :)) Allah nazarlardan saklasın!

    YanıtlaSil
  6. canım benim büyük kuzuda bana bir ara cuma ları için anne biizm en mutlu günümüzzz
    cuma derdi ve her gün cumaya ne kaldı diye sayardı ama bak şimdi kcoa abi oldu aklına gelicne gülüyoooooo oda öyle olucak sonuçta biz onalr için çalışıyoruz tabi bide kendimiz içinde azcıkkk
    bu arada fotolara bayıldım maşallah çok tatlııııı çokkkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Işıl teşekkür ederim demek seninde oğlun küçükken öyleydi şimdi artık saymıyormu efede bazen sıkıldığında tatil gününe nekadar kaldı anne diye soruyor.İnşallah benimde oğlum bir gün koca abi olur bunlara bizde beraber güleriz:))
      Sevgiler

      Sil
  7. oğlunuz çok tatlı maşallah. bende oğluma oğlunuzun resmini gösterdim. o da çok sevdi. Allah sizlere bağışlasın. iyi talihler yazsın.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...