2 Ekim 2012 Salı

APARTMANDAKİ KEDİ PROBLEMİMİZ

Neyseki baş ağrım biraz azaldı.Bu arada başka sıkıntılar var tabiki.
Yaklaşık bir senedir apartmanımıza kapı açıldıkça giren bir sokak kedisi var Kedi girip çıkıyordu 
Fakat yaklaşık 1 ay önce bu kedinin apartmanda dört tane yavrusu dünyaya geldi.Onlar büyüsün diye apatman olarak seferber olundu beslenildi fakat derken 4 tane yavru büyüdüler şimdi apartmanda 5 tane kedi var.Beş kedi apartmanın farklı yerlerine sürekli tuvaletlerini yapıyorlar üstlerinde pireler geziyor her an her yerdeler:Apartmana pis kokudan girilemiyor nefesiniz tıkanıyor her gün temizlense bile hiç değişmiyor.Fakat ne yapacağımızı bilemiyoruz.Ben bir kedi düşmanı falan değilim ama kedilerdende acaip huylanıyorum 
Birde bugün internette kedilerin üzerindeki pirelerin evlerede gireceğini duyunca sinir katsayım ve çareşizliğim iyice arttı

21 yorum:

  1. off apartmanı hemen ilaçlatın . bizimde vardı apartmanda kedi pirelendi eve girdi pireler hemen evi ilaçlattık .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet onu yapmamız lazım ama önce kedininde uzaklaşması lazım.Kedi evin içine girdimi hiç?Sizin apartmandaki kedi ne oldu

      Sil
  2. Arkadaşım, kedilerin üzerindeki pirelerin evlere de sirayet etmemesi için kedileri apartman dışında bir yere nakletmeniz yeterli. İlaçlamaya gerek yok. Yıkar, temizler ve kedileri bir daha içeri almazsanız sorun ve koku kalmaz.

    Bu arada kedilerin apartmanı pisletmelerinin asıl nedeni orada KAPALI kalmalarıdır. Çünkü tüm kediler doğası gereği tuvaletleri gelince TOPRAK/KUM ararlar. Beton, asfalt gibi yerleri asla tercih etmezler. Ama apartmanda kapalı kalınca mecburen yapmışlardır. Yani kedi her tuvaleti geldiğinde apartman kapısını AÇIK bulsaydı sorun çıkmazdı. Ama gece apartman sakinleri uyurken güvenlik nedeniyle tabii ki kapı açık kalamaz.

    Onlara ya bakacak aileler bulmak yani yuvalandırmak lazım..ya da varsa apartman bahçesinde bir büyük kutuya taşımanız gerekir. Ya da kömürlüğünüz varsa oraya koyabilirsiniz ama kömürlüğün bahçeye, toprağa dışarıya açılan ve kedilerin rahatça girip çıkacağı bir penceresi mutlaka olmalı. O zaman kömürlüğe tuvalet yapmazlar, girip çıkarlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bir yere nakletmemiz gerekli ama nasıl işte?5 tane kedi.Kapıcı bizim arka bahçeye götürdü tekrar geri gelmişler.Kapıyıda bazı komşular açık bırakıyor ama her zamanda kalamıyor dediğin gibi sonuçta güvenlik için kapalı olması gerekiyor.Apartmanda besledikleri için hiçbir yere gitmek istemiyorlar.
      Bilmiyorum sinir bozucu bir durum
      Sağol yazdıkların için.
      Sevgiler

      Sil
    2. Şimdi kediler (tüm hayvanlar) alıştıkları çevreden çok uzaklara gönderilirse oraya uyum sağlayamaz, yaşamları tehlikeye girebilir. Bahçede şöyle onlara göre köpek kulübesi gibi uyduruktan bir şey (kullanılmayan atılmış bir dolap olabilir, büyük bir ambalaj kutusu olur)yapıp içine de iki eski minder atarsanız yuva olarak benimseyebilirler. Bugüne kadar apartmanda bakıp beslediyseniz şimdi uzaklara atmak zaten acımasızlık olur ve onları ölüme terketmek olur:(bahçede ev gibi benimseyecekleri bir dam yaparsanız hem kışın karda korunurlar...kediler alışana kadar biraz zaman geçecektir, alıştıkları yeri kolay terketmezler o yüzden kapıyı sürekli kapalı tutar, apartmana almazsanız ve her girmek istediklerinde o yeni ev/kutu/larına koyarsanız akıllı hayvanlar olduklarından anlar ve bir daha gelmezler. Ama önce bahçede öyle bir yer hazırlamanız gerekir. Yine ev diyebilecekleri bir yer olursa alışırlar ve zamanla apartmana hiç girmemeye başlarlar.
      Rica ederim, sevgiler benden de

      Sil
  3. Kedi ve köpekler için pire tozu veya tasması var, bir kutu toz alıp ensesine pudralar gibi atıyorsunuz -köpeklerde- ya da beş tasma alın başka bir şeye gerek yok,büyüdüklerinde kalmayacaklardır zaten.Daha iyi yer bulan gidecektir,sayısı azalır yakında :)) umarım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah azalır Asortik krep insallah:)
      sEVGİLER

      Sil
  4. ah evet bu sorun kötü.
    hep gelip kapıya pislerler.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Deeptone apartmanın pis kokusu iğrenç

      Sil
    2. evet arkadaş bizdede aynı sorun var ne pis hayvanlar her yere işediler

      Sil
  5. aynı sorun annemlerin apartmanında yaşandı bir süre önce ve kolaylıkla çözüldü gayet basitmiş aslında şayet yemeklerini bahçede vermeye başlarsanız o noktayı benimseyip farklı yerlere dağılmıyorlar denemesi çok kolay umarım sizde de işe yarar sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Duygu kısmen halletmiş gibiyiz eskisi kadar barınmıyorlar bakalım umarım tamamen hallederiz

      Sil
  6. merhaba arkadaşlar benim evim en üst katta apartmandan içeri giren kediler direk benim katıma çıkıyor ve yatıyor merdivenler dar ve ben bu kedilerden korkuyorum sürekli kovalıyorum ama nafile naftalin portakal sirke karabiber denedim olmuyor hala geliyorlar son gün kapı tıkırtısı olduğu gibi kaçmaya başladılar ama apartman sakinleri kapıyı düzenli kapatmadığı için hala giriyorlar sizce ne yapmalıyım onlara zarar vermeden onları apartmandan nasıl uzaklaştırabilirim bu benim için çok önemli bişey bilen varsa denemeye rağzıyım yeterki gitsinler bir tanesi hamile apartmanda dopğurmasını istemiyorum şimdiden verdiğiniz yanıtlar için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  7. merhaba arkadaşlar benim evim en üst katta apartmandan içeri giren kediler direk benim katıma çıkıyor ve yatıyor merdivenler dar ve ben bu kedilerden korkuyorum sürekli kovalıyorum ama nafile naftalin portakal sirke karabiber denedim olmuyor hala geliyorlar son gün kapı tıkırtısı olduğu gibi kaçmaya başladılar ama apartman sakinleri kapıyı düzenli kapatmadığı için hala giriyorlar sizce ne yapmalıyım onlara zarar vermeden onları apartmandan nasıl uzaklaştırabilirim bu benim için çok önemli bişey bilen varsa denemeye rağzıyım yeterki gitsinler bir tanesi hamile apartmanda dopğurmasını istemiyorum şimdiden verdiğiniz yanıtlar için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  8. merhaba arkadaşlar benim evim en üst katta apartmandan içeri giren kediler direk benim katıma çıkıyor ve yatıyor merdivenler dar ve ben bu kedilerden korkuyorum sürekli kovalıyorum ama nafile naftalin portakal sirke karabiber denedim olmuyor hala geliyorlar son gün kapı tıkırtısı olduğu gibi kaçmaya başladılar ama apartman sakinleri kapıyı düzenli kapatmadığı için hala giriyorlar sizce ne yapmalıyım onlara zarar vermeden onları apartmandan nasıl uzaklaştırabilirim bu benim için çok önemli bişey bilen varsa denemeye rağzıyım yeterki gitsinler bir tanesi hamile apartmanda dopğurmasını istemiyorum şimdiden verdiğiniz yanıtlar için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  9. merhaba arkadaşlar benim evim en üst katta apartmandan içeri giren kediler direk benim katıma çıkıyor ve yatıyor merdivenler dar ve ben bu kedilerden korkuyorum sürekli kovalıyorum ama nafile naftalin portakal sirke karabiber denedim olmuyor hala geliyorlar son gün kapı tıkırtısı olduğu gibi kaçmaya başladılar ama apartman sakinleri kapıyı düzenli kapatmadığı için hala giriyorlar sizce ne yapmalıyım onlara zarar vermeden onları apartmandan nasıl uzaklaştırabilirim bu benim için çok önemli bişey bilen varsa denemeye rağzıyım yeterki gitsinler bir tanesi hamile apartmanda dopğurmasını istemiyorum şimdiden verdiğiniz yanıtlar için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  10. merhaba arkadaşlar benim evim en üst katta apartmandan içeri giren kediler direk benim katıma çıkıyor ve yatıyor merdivenler dar ve ben bu kedilerden korkuyorum sürekli kovalıyorum ama nafile naftalin portakal sirke karabiber denedim olmuyor hala geliyorlar son gün kapı tıkırtısı olduğu gibi kaçmaya başladılar ama apartman sakinleri kapıyı düzenli kapatmadığı için hala giriyorlar sizce ne yapmalıyım onlara zarar vermeden onları apartmandan nasıl uzaklaştırabilirim bu benim için çok önemli bişey bilen varsa denemeye rağzıyım yeterki gitsinler bir tanesi hamile apartmanda dopğurmasını istemiyorum şimdiden verdiğiniz yanıtlar için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  11. merhaba arkadaşlar benim evim en üst katta apartmandan içeri giren kediler direk benim katıma çıkıyor ve yatıyor merdivenler dar ve ben bu kedilerden korkuyorum sürekli kovalıyorum ama nafile naftalin portakal sirke karabiber denedim olmuyor hala geliyorlar son gün kapı tıkırtısı olduğu gibi kaçmaya başladılar ama apartman sakinleri kapıyı düzenli kapatmadığı için hala giriyorlar sizce ne yapmalıyım onlara zarar vermeden onları apartmandan nasıl uzaklaştırabilirim bu benim için çok önemli bişey bilen varsa denemeye rağzıyım yeterki gitsinler bir tanesi hamile apartmanda dopğurmasını istemiyorum şimdiden verdiğiniz yanıtlar için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  12. merhaba arkadaşlar benim evim en üst katta apartmandan içeri giren kediler direk benim katıma çıkıyor ve yatıyor merdivenler dar ve ben bu kedilerden korkuyorum sürekli kovalıyorum ama nafile naftalin portakal sirke karabiber denedim olmuyor hala geliyorlar son gün kapı tıkırtısı olduğu gibi kaçmaya başladılar ama apartman sakinleri kapıyı düzenli kapatmadığı için hala giriyorlar sizce ne yapmalıyım onlara zarar vermeden onları apartmandan nasıl uzaklaştırabilirim bu benim için çok önemli bişey bilen varsa denemeye rağzıyım yeterki gitsinler bir tanesi hamile apartmanda dopğurmasını istemiyorum şimdiden verdiğiniz yanıtlar için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  13. Apartmana siginmis kedilr icin yazilanlar ne kadar sinir bozucu. Sokaga atilsaniz ve derdinizi anlatamsaniz kimseye keskede ozaman belki empati kurabilirsiniz. Kapinin onune bi kedi kumu konsa birde 10liralik pire damlasiyla butun sorun biter aa sorun bu degil insanoglunun bencilligi.kapisinin onunu bile paylasamamasi yazik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapısının önü değil, apartmanın icinden bahsediyorlar. Maşallah az kaldı donumuza kadar sokacaksiniz şu hayvanları. Gerçekten sayenizde, seçeceğimiz hayvanlardan da uzaklaştik. kusmuk gibisiniz. hesapta hayvanseversiniz

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...