10 Ocak 2012 Salı

HAYATTAN BEKLENTİLERİM

Birkaç Can yücel şiiri yayınlamak istedim.Normalde şiir seven biri değilim fakat Can Yücel'in şiirleri insanın tam bam teline dokunacak cinsten olduğu için çok hoşuma gidiyor birçok duygunuzu ifade ediyor.


Yeni yıl yeni yıl derken 2012'ye de girdik yeni heyecan ve yeni ümitlerle.Birçok arkadaşımız yeni yılda yapmak istediklerini saymış çok güzel hedefler umarım hepimizin hedefleri hayalleri gerçekleşir


Ben maddelere başlarsam  çok olabilir ama kısaltarak ilk önce sağlık dolu bir yıl olmasını diliyorum çünkü oğluşum çok sık hasta oluyor geçen sene annem kalp krizi geçirdi.Çok kötü günler geçirdik.Kalbine stent takıldı.Mart ayının onikisindede kontrol amaçlı anjiyo olucak.
Kardeşimin eşi tüp bebek  tedavisi görüyor en yakın zamanda sağlıklı bebeklerine kavuşmalarını allah nasip etsin tüm isteyenlere ve kardeşime.Dün yeni bir tüp bebek operasyonu oldu.10 gün sonra hayırlısıyla güzel sonuçlar almayı ümit ediyoruz inşallah.

İşime başlayalı dört ay oldu dört ay içerisinde kimi zaman yeni ortam yeni birşeyler öğrenme durumu sebebiyle bazen güzel bazen sıkıntılı günlerim oldu.Ama neyseki bu zamana kadar çalıştığım işlerin içinde en sakini olması beni mutlu eden sebepler arasında.Kurumsal bir firmada muhasebe departmanında çalışıyorum ve mesai saatlerinde çıkabiliyorum ve cumartesi çalışmıyorum Daha önce bir çok yerde ve özellikle finans sektörü gibi yoğun bir sektörde çalıştığım için yoğunluğu daha net kıyaslama imkanım oluyor.Burada çalışanlar genelde en az çalışma yılı olan 10 yıl.Gerçi ben kendime o kadar uzun bir çalışma hayatı düşünmüyorum ama.Ben yaklaşık 13 yıldır çalışıyorum 34 yaşındayım yoruldum.Sigortadan gidip öğrendim 2 yıl gibi bir sürem kaldı sigorta günümün dolmasına.Sonra yaşı bekliycem tabi maaaşımı alabilmek için.Bu süre dolduktan sonra kendime oğluma eşime daha çok zaman ayırmak istiyorum.Belkide ikinci bir çocuğu bile düşünebilirim daha kararsızım.Bu işe girmeden önce 6ay boyunca evde olduğum için evde olmanın tadı güzel geldi.Bekarken ben kesinlikle işten ayrılmam hep çalışırım evde oturamam sıkılırım desemde evlenince özelliklede çocuk olunca olay çok farklılaşıyorSorumlullukların artması hep birşeylere yetemediğini düşünme durumu insanı çok yıpratıyor.


Oğluma geçen gün eşim sordu annenin çalışmasını mı evde olmasını mı  istersin diye sordu
Oğlumun yanıtı resmen içimi sızlattı gözlerim doldu.Evde olmasını isterim dedi ben çünkü anneme sarılmak çok öpmek istiyorum annemi çok özlüyorum diyor .
Ben çocukluğumda annem okuldan geldiğimde hep evdeydi hep karşıladı beni.Yemeğim hazır evimiz sımsıcaktı.Kardeşlerim vardı sokağa çıkıp oynayabilme imkanımız vardı annem tedirgin olmuyordu.Çünkü ortam eskiden böyle değildi.
Okul hayatımız bu kadar maraton gibi geçmezdi.
Bazen onlarmı şanslı biz mi şanslıydı diye düşünüyorum.
Bazen hırslarımız adına daha fazlası şuda bizim olsun bundanda alalım derken hayat geçip gidiyor tamam biz artık dinlenelim derken hastalıklar çıkıp geliyor
Bende oğlumu en azından ilkokula başladığında karşılamak ,derslerine yardımcı olmak istiyorum Allah nasip ederse.
2 hafta sonra çalıştığım şirketin personel için düzenlediği Antalya'ya bir gezi -toplantı organizasyonu var.Her sene geleneksel olarak düzenleniyormuş.cuma sabahtan gidilip pazar sabahı dönülüyormuş uçakla.
Herkes çok eğlenceli geçtiğini söylüyor bakalım nasıl geçecek?
Benim kafama takılan nokta ilk defa oğlumdan bu kadar ayrı kalıcam.umarım hasta olmaz o dönemde.
En son başka bir şirkette çalışırken bu tarz bir organizasyona heybeliadaya gitmiştik o zaman 8 aylık hamileydim oda yanımdaydı yani:)
Herkese güzel  bir hafta diliyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...