15 Nisan 2013 Pazartesi

Tavsiye Meleği

Geçenlerde bloglar sayesinde tavsiye kanalı ile tanıştım.Üye oldum.Bana bu hediyeleri göndermişler çok hoşuma gitti.3 tane teremyağ kuponu,3 tane tarif defteri,1 tane tarif kitapçığı,1tanede çok güzel bir önlük.Bende haftasonu Teremyağ ile Etli Biber Dolması yaptım.Çokda lezzetli oldu hoşumuza gitti afiyetle yedik.Sizde tavsiye kanalına üye olmak isterseniz Çeşitli ürünleri denemeniz ve paylaşmanız için size gönderiyorlar sizde tavsiye meleği oluyorsunuz
Tavsiye meleği olmak için;
http://www.tavsiyekanali.com/Default.aspx








































4 yorum:

  1. Selam.
    Bende Lale Ablanın sitesinde görmüştüm ve üye oldum. Bu küçük güzel hediyeler geldi. Henüz denemedim ama ilk fırsatta deneyeceğim.
    Dolmalar harika görünüyor, ellerinize sağlık.
    İyi haftalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam gülşah.Dene dene güzel ürünler tavsiye ederim:))
      Sağol canım sen ne yapıcaksın bakalım?
      sanada iyi haftalar sevgiler

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...