8 Nisan 2013 Pazartesi

Canan Tan-Hasret

Çıkar çıkmaz almıştım.Ben Canan Tan kitaplarını okumaktan keyif alırım.Hemen hemen tüm kitaplarını okudum diyebilirim.Netten çıkacağını duyar duymaz siparişini vermiştim.
Yine çok etkilendiğim beni alıp götüren bir kitap yazmış.Çok duygulandım çok çabuk bitirdiğim bir kitaptı tavsiye ederim



 ARKA KAPAK

Hasret, izleri Kurtuluş Savaşı ve Cumhuriyet öncesi döneme uzanan, gerçek yaşamdan alınmış kırık bir aşkın ve ömür boyu süren hasretin öyküsü.

Müslüman bir bey oğluyle bir Rum kızının tüm engellere rağmen filizlenen sevdası, önüne  çıkan ne varsa yakıp yıkacak güçte bir kora dönüşür. Ancak ayrılık kaçınılmaz.

Lozan Antlaşması'nın öncesinde imzalanan Mübadele Sözleşmesi, bir buçuk milyona yakın insanı yerlerinden yurtlarından ederken, geride parçalanmış hayatlar, boynu büyük aşklar ve nesiller boyu sürecek hasret hikayeleri bırakacaktır.

Tıpkı Tacettin'le Patricia'nın hikayesi gibi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...