Bu hafta Cumartesi günü işe geldim.Zaten geçen hafta dinlenememiştim.Cumartesi günü dörde kadar çalıştım.Arkadaşlar aradı sinemaya gidelim dediler.Bende yorgunum ama siz bize gelin dedim.İşten çıktıktan sonra hemen Eve gittim eşim sağolsun evi toparlama işinin çoğuınu halletmişti.Bende çok mutlu oldum ben sadece birkaç detayı hallettim.Akşam misafirlermiz geldi mutlu olduk uzun süredir görüşemiyorduk.
Arkadaşım Esse'den bir düdüklü tencere almış tencerede alır almaz sorun çıkmış Esse'ye mail atmış falat geri cevap dönen kimse olmamış.Oda şikayetini İto'ya iletmiş.İto'ya cevabı ilettikten 14 gün sonra Esse mail atmış daha sonrada aramış.Hangi Alışveriş Merkezi'nden tencerenizi değiştirmek istersiniz diye sormuşlar.Esse'nin şikayet departmanında sadece bir kişi çalıştığı için cevap dönemiyuorlarmış.Ama her Alışveriş merkezine mağaza açılışı yapılıyor.
Bende daha önce buna benzer sorunu Arçelik bulaşık makinanamda yaşamıştım.Defalarca Arçelik servisi gelmesine rağmen sorunu halledememişti.Ama makinayıda değiştirmeyeceklerini gayet agresifce belirtmişlerdi.Bende ito'ya mail atmıştım.Bir süre sonra Arçelik bana ulaşıp bulaşık makinasını değiştireceklerini hangi adrese getireceklerini sordular.Ben uzunca süre Telefon Bankacılığında çalıştım ve orada insanların nasıl haklarını aradığına şahit olmuştum.O yüzden hakkımızı aramak için ilgili yerlere başvurmalıyız.Neolucak nasılsa sonuç çıkmıyacak dediğimiz zaman inanın hiçbirşey değişmiyor.Halbuki bizim hakkımızı arayan kurumlar var.İto(istanbul Ticaret odası)İlettiğiniz şikayetlerde araştırıyor değerlendiriyor kurum ile görüşüyor hakkınızı arayıp eğer haklıysanız sonuca ulaştırıyor.Anlattığım sonuçlar tamamen yaşadığımız olaylardır.
O yüzden satın aldığınız ürünle ilgili bir sorunu haklı olduğunuz halde kurumla çözemiyorsanız;
Tüketici Taleplerini Değerlendirme
Servisi
TEL : 212 455 6148 / 6268
FAKS: 212 455 6591
E-Posta: nevcihan.dinc@ito.org.tr
TEL : 212 455 6148 / 6268
FAKS: 212 455 6591
E-Posta: nevcihan.dinc@ito.org.tr
Tüketici taleplerinin Değerlenmesi ile ilgili Detaylar
Ne güzel bir bilgi paylaşımı, teşekkürler canım..
YanıtlaSilSüper bir bilgi canım. Çok teşekkür ederiz.
YanıtlaSilEvet kesinlikle katılıyorum, haklarımızı aramalıyız.
Sevgiler Derya'cığım...
Rica ederim canım.Dimi ama hakkımızı aramazsak olmaz:)
Silsevgiler:)
cok guzel bır paylasım Allah razı olsun. bıraz da bır ınsanların dusunus seklınde sorun var. ben yurtdısındayım netten bır oyuncak sıparıs ettım ama benım sıparıs ettıgım oyuncak degıl daha pahalı baska bır oyuncak geldı ben de sıkayet maılı yazdım adamlar ozur dıleyıp degıstırebıleceklerını soyledı ama ben ugrasamayacagımı postaneye oyuncagı paket edıp gerı veremeyeceıgmı soyledım sımdılık onenlı degıl ama bır daha olmasın dedım. adamlar bana sonrakı alısverısımde kullanmama ıcın para cekı bıle gonderdıler. ben bunu turkıyedekılere anlattıgımda aldıgım tepkı bu: -Ama gonderdıklerı oyuncak daha pahalı bırseymıs hak yemıs oldun :(
YanıtlaSilAmin canım sende Ne güzel yazmışsın arkadaşım.Firma ne güzel bir davranış sergilemiş.Sen bence hiç hak yemiş olmuyorsun sonuçta sen bildirmişsin.
SilTeşekkür ederim yorumun için
sevgiler
önemli bir bilgi teşkkürler
YanıtlaSilrica ederim arkadaşım.Umarım hiç gerekmez ama gerekirsede aklınızda bulunsun:)
Silsevgiler
tüketici hakem heyetine de gıdılebılıyor boyle durumlarda,ordada yuzde 90 tuketıcının lehıne karar cıkıyor.bende bu mesleğe yakın olduğum ıcın ordan bılıyorum:)
YanıtlaSilbu arada mimledim sizi eğer yazarsanız,http://biricitinyeri.blogspot.com/2013/02/sorular-ve-hakkmdaki-gercekler-mim.html sevgiler:)
Evet canım aynen öyle.Tüketiciler genelde haklı çıkıyoruz yeterki arayalım hakkımızı:)
SilAman kim uğraşacak demiyelim dimi.Bu arada mimlerini cevapladım kontrol edebilirsin:)
Sevgiler Derya:)
Yine çok güzel bir paylaşım canım adaşım çok sağol.
YanıtlaSilBu arada bende mimin var cevaplamak istersen sevgiler.
Rica ederim canım ne demek:)
SilTabi canım yorumunu görür görmez mimi cevapladım.Teşekkürler
Sevgiler