8 Şubat 2013 Cuma

Başka bir mim



1. Burcunuz nedir?
Akrep.Akrep deyince bir irkilir insanlar ama özellirini pek taşıdığım söylenemez

2. Bir tiyatro oyunu tavsiye eder misiniz?  
Şark Dişçisi.Ben geçen sene seyrettim.Ama sahnelenmeye devam ediyor diye biliyorum.

3. En son okuduğunuz kitap? 
Karanlığın Elli Tonu

4. Şu aralar en beğendiğiniz reklam hangisi?  




5. En son dinlediğiniz albüm?
Özellikle dinlediğim bir albüm yok.Genelde işyerinde Radyo dinliyorum

7. Kendinizde en sevdiğiniz özellik? 
Kinci değilim ve küsmekten küs kalmaktan hoşlanmam.

8. Kendinizde en sevmediğiniz özellik?
Tezcanlı ve sabırsız olmam

9. En sevdiğiniz şarkılardan birini tavsiye eder misiniz? 
Arkadaş şarkısı
Ortak olmak her sevince, her derde, kedere
Ve yürümek ömür boyu, beraberce, el ele
Olmasın hiç o ta içten gülen gözlerde yaş



10. En sevdiğiniz video kliplerden birini tavsiye eder misiniz?

Açıkçası pek video klipde izlemedim bu aralar

11. İzlenilesi bir film tavsiye eder misiniz?

 En son seyrettiğim filmlerden Uzun hikayeyi beğenmiştim. 

12. Bulunduğunuz şehirde gitmekten en keyif aldığınız mekan neresi? Hangi şehir?

                                                 Ortaköy-İstanbul

13. Hayat kısa ve zaman çabuk geçiyor o zaman ......... yapalım? Boşluğu doldur bakalım.. 
Hiçbirşeyi kafaya takmayıp dolu dolu yaşamaya bakalım sen yapabiliyormusun derseniz hayır


14. Sana yapılacak en büyük işkence ne olur?

Karşımdaki kişinin telefonda konuşmayı uzatması.


15. Size yapılan ya da sizin yaptığınız çok büyük bir şaka oldu mu? Varsa paylaşır mısınız?
Yok olmadıJ

Bende
Üç arkadaşımı mimledim





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...