5 Şubat 2013 Salı

Sevgili Adaşım Derya'nın mimi


Sevgili adaşım Derya Beni mimlemiş
İşte cevaplarım;

1) Nerede yaşıyorsunuz?
İstanbulda Fatih'te yaşıyorum.

2)Yaşadığınız ülkeden memnun musunuz?
Memnunum Şikayet ettiğim şeyler zaman zaman olsada başka ülkedede yaşayabilirmiydim onada emin değilim

3)Gazete okuyor musunuz? En sevdiğiniz köşe yazarı kimdir?
Gazete her sabah internetten okuyorum.Yılmaz Özdil,Ayşe Arman'ı mutlaka okurum.

4)Sizce Anne-baba olmak zor mu yoksa herkes olabilir mi ?
Anne- baba olmak gerçekten zor.Herkes anne-baba olabilir tabi ama bence buna kesinlikle hazır hissettiğimiz zaman olmalı.Çünkü çok güzel bir duygu olsada sorumlulukları ağır olduğu için insanı çok yıpratabiliyor.Ben çocukları çok sevmeme rağmen sadece sevmek yetmiyor.Yeni evlenen arkadaşlarıma ruhen hazır hissetmeden,evliliğin sorumluluklarını hazmetmeden yapmamalarını tavsiye ediyorum.

5)Çocuk sahibi olmak nasıl bir karakter gerektirir? 
Herşeyden önce sabırlı biri olmak gerekiyor.Sabırsız bir insanda olsan annelik ile birlikte sabır,merhamet ,vicdan duyguları beraberinde geliyor zaten.Ama zaman zaman sabır tükeniyor:)

6)Belli bir yaşa gelene kadar çocukların teknolojik aletleri kullanmalarını doğru buluyor musunuz?
Doğru bulmuyorum fakat bu teknolojik çağda onlarda o kadar çok içindeki çok erken yaşta neyin nasıl kullanacağını öğreniyor ve uzak tutmak çok zor oluyor.

7)İlk gittiğiniz sinema filmini hatırlıyor musunuz? Hangisiydi?
Hatırlıyorum.Filmin adı Erkek Severse.Meg ryan ve Andy Garcia'nın başrolde oldukları bir filmdi.O gün bugün Meg ryan'ın oynadığı tüm filmleri mutlaka seyreder ve çok severim.

8) Çocukken en iyi oyun arkadaşınız kimdi?
Benden 4 yaş küçük olan erkek kardeşimdi.

9) Hiç bir TV programını aradınız mı? (Beyaz show,Okan Bayülgen vs.)
Yok hiç bir tv programını aramadım.

10)Neden blog yazmaya başladınız?
Blogları okurken çok keyif alıyordum.Daha sonra okumayı ve yazmayı çok seven biri olarak neden bende yazmıyorum diye düşündüm.Paylaşmayı çok sevdiğim için yazmaya başladım ve çokda keyif alıyorum.Tek sorunum zaman:(

1 yorum:

  1. Canım adaşım çok mutlu ettin beni cevaplar çok güzel çok sağol;)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...