30 Ocak 2013 Çarşamba

Yalana ne gerek

Birilerinin yalan atıp en çokda kendisi kandırdığı halde gözümün içime baka baka yapması canımı sıkıyor Yalandan nefret ediyorum Bazen gerektiği halde hepimiz pembe yalanlara başvurabiliyoruz.Ama abartmamak lazım değilmi bazen ciddiye alınmak bazende dikkat çekmek veya işimizi halletmek adınada olsa tadında bırakmak o yalanı pembe renginde tam pembeliğinde bırakmalı kırmızıya dönüştürmemeli.Uzun süredir canımı sıkan bir konu ama bu aralar yalan olayı ciddi bir hal almaya başladı.Bazı insanları buna inandırabilir belki onu tanımayanları yalanlarının bir çok kez farkına varmayanları ama beni kandırabileceğini zannederek enayi yerine koyduğunu düşünerek aslında kendini kandırıyor.Ben bu insana sadece acıyorum ve bu kadarmı olur diyorum pes diyorum bu durumdan çok sıkıldım bunaldım.Bu arkadaşımı uzunca bir süredir tanıyorum hem kendisi söylediği yalan kendiside inanıyor ve sonra söylediği yalanı unutup bana doğrusunu söylüyor.Bazen yeter bari bana yapma neolur diyesim gelyor.Bazende sanane ne yaparsa yapsın diyorum.İç seslerim sorgulamalarım beni rahatsız ediyor.Acaba bu sefer yanılıyormuyum diyorum ama acaba bu seferki gerçekmi diyorum çünkü bu kadar abartamaz heralde diyorum umarım gerçek değildir gerçek olursa daha çok üzülürüm.Bu ciddi yalanın gerçek olması beni daha çok üzer.
Birkaç sorum var ona umarım onları netleştirir yada gerçekten tamamen arkadaşlığımı kaybedecek.Beni seviyormuş gibi bana yakın davranması canımı sıkıyor.Ama bazen istemezseniz bazı insanlar hayatınızda olmak zorundadırlarya işte böyle.Özünde iyi bir insan bu yalanları söylemese iyi bir insan can bir dost olabilir.Ama bu durum onda hastalığa dönüşmüş.En gereksiz bir şeyi bile kafasında kurup o gerçekmiş gibi anlatıyor.Bir süre sonra kendiside unutup bir bakıyorsunuz başka bir şey anlatıyor eee geçen sen böyle demiştin diyorsunuz anında kıvırıp başka bir yalan daha atıveriyor.Çok profesyonel belkide psikoloji alanında bununda bir adı vardır mutlaka ve umarım tedavi olur.
Eee yalancının mumu yatsıya kadar yanar demiş dimi atalarımız.
Bu arada arkadaşımında kim olduğunuda söylemek istemiyorum belki o birgün beni okur benim ne demek istediğimi anlar ama o zaman o benim arkadaşım olurnmu onu bilmiyorum.
Niye bu kadar sinirlendinki diyebilirsiniz detaylardan bahsetmek istemiyorum daha çok canımı sıkıyor.Eğer olaylar birgün netleşirse bende size anlatırım detaylı olarak.



15 yorum:

  1. hep demisimdir ve uygularimda.insanlara asla oldugundan fazla deger verme.belki bencilce ama kimse senden daha degerli degil....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok haklısın ama ben o ayarı yapamayıp sonradan üzülenlerdenim zaman yinede eskiye göre daha çok öğretti bana bunu.eskisi kadardeğilim en azından.Sen uygulayabiliyorsan ne güzel gerçekten.uygulamak lazım.teşekkür ederim
      sevgiler derya:)

      Sil
  2. Biliyor musun tıpkı bu yazında anlattığın kişiye tıpatıp benzeyen ve bana çok yakın olan biri var hemde hayatımdan çıkaramayacağım biri ki aslında çıkarmak da istemiyorum çok sinir bozsada üzülüyor ve acıyorum ona.. umarım birgün akılları başına gelir seni çok çok iyi anlıyorum canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa ciddenmi canım çok sinir bozuyor değilmi?Benim arkadaşım gibi pek yoktur zannediyordum.Beni anlamana çok sevindim canım.Umarım birgün gerçekten akılları başlarına gelir arkadaşlarımızın

      Sil
  3. Sırtınızda kocaman bir yük olmuş.
    Hayatın içinde bazen durup o yükleri boşaltıp öyle devam etmek lazım, ama ne kadar becerirsiniz onu bilemiyorum. Hepimiz zaman zaman tasıyoruz . Zor iş kolay gelsın. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu ara tasıyorum ama o yükleri boşaltamıyorum zaman ilaç sanırım eğer olay kendiliğinden çözülmezse yada ben yeter demeden durabilirsem.Ama bu zaman içerisinde benim bunalacağım kesin.
      sevgiler

      Sil
    2. teşekkür ederim yorumunuz için
      sevgiler

      Sil
  4. yalancılar çok akıllı olmalılar ki söylediklerini unutmasınlar yoksa böyle rezil olurlar. Bu bahsettiğin kişi asla dost olamaz dost dostdoğrudur yalana hiiç ihtiyaç duymaz. Bence ona daha önce söylediğini hatırlatın ve anlasın ki karşımdaki herşeyin farkında sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte bu hem saf hem yalancı.Birçok kez hatırlattım ama dedimya onunda bir yolunu buluyor bende onunla uğraşmak istemiyorum o benim için asla bir dost olamaz dost kategorisine giremez bana göre sadece zorunlu olarak gördüğüm bir arkadaş o kadar.
      Sağol arkadaşım
      sevgiler

      Sil
  5. Böyle insanlar malesef var herşeyi yalana bağlayan ama gerçekten önce kendilerini kandırdıklarını bi fark etseler belki düzelecek ama onlar bunu anlayamıyor:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Off off keşke anlasalar farketseler ama ben insan nasıl farkına varmaz böyle bir yanlış yaptığının diye düşünüyorum.
      canım sağol
      Sevgiler:)

      Sil
  6. Seni ve hissettiklerini anlıyorum benimde yakın tanıdığım görüşmek zorunda kaldığım böyle biri var.Doğru sözüne bile artık ehemmiyet vermiyorum.Kendi çapında söylüyor,konuşuyor.Hasta olarak nitelendiriyorum kafamı takmıyorum.Değer vermeyince üzülmüyor insan.Umarım aşarsın bu durumu..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok sağol beni anlamana çok sevindim.Değer vermiyorum dinlemiyorum ilgilenmiyorum ama bir şekilde sürekli görmek durumunda olduğum için etkileniyor üzülüyorum neden ve nasıl böyle olur insan diye sorguluyorum beni bazı rahatsız eden yanlarıda oluyor:(
      Sağol sevgiler:)

      Sil
  7. bence bu durumda eğer çok rahatsızlık duyuyorsan fazla uzatmanın bir anlamı yok.o insana her şeyi tüm gerçekleriyle yüzüne vurmanın ve artık seni daha fazla kandıramayacağının zamanı gelmiş demektir.böyle insanları niye hayatında tutar ki insan?sonuçta bu senin elinde olan birşey.kafana takıp üzüleceğine şutla gitsin.(bu tabiri bahsettiğin karekterli insanlara sinir olduğum için söylüyorum.)Umarım sonuçlandırıp,hayatı tüm güzellikleriyle yaşamaya devam edersin.sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süreklü yüzyüze bakıyor olmasak şule inan bende yüzüne vurmak ve hayatımdan çıkarmak istiyorum eğer onu hayatımdan çıkarırsam başka şeylerede son vermem gerekiyor detaylı anlatamıyorum maalesef..Onun kendiliğinden hayatımdan çıkmasını beliyorum o çıkmasada 1 yada en geç 1,5 sene sonra ben onun hayatından çıkıcam hayırlısıyla.Çünkü o benim arkadaş kavramıma bile girmiyor inan:(
      Sağol arkadaşım.
      Sevgiler

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...