23 Ocak 2013 Çarşamba

Bir Anneye Asla Söylenmemesi Gerekenler

  Efe bebekken ben bunları söyleyenlere soranlara cidden kızardım.Helede ilk aylar siz hiçbirşey bilmiyorsunuz hep onlar biliyor diye düşünülüyor.Tamam belki tecrübelerinden söyleniyor ama biz artık sürekli herşeyi takip eden okuyan araştıran anneleriz.Birde ben her bebeğin kendine özgü bir düzeni olduğunu standartlaştırılamaycağını düşünüyorum.Mesela bende 4. maddedeki senin bebeğin kilo almıypr sütün yaramıyor galiba sözü canımı incitiyordu.Bence bu maddeler o kadar çoğaltılabilirki.Ama sakin olup olabildiğince sakin cevaplar vermemiz gerekir sanırım.Sizde bu söylemlere maruz kaldıızmı?





5 yorum:

  1. Hmmm, sanırım bu sözleri 'Mükemmel Anneler' söylüyor:)
    Ben mi, ben çook kötü bir anneyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi mükemmel anneler o kadar çokki etrafımızda.Bir tarafta kötü anneler bir tarafta mükemmel anneler var arası yok zaten:)

      Sil
  2. off şu emzirme ve süt konusunu unutamıyorum. bazı anneler boşuna doğum sonrası depresyona girmiyor , zorla depresyona sokuluyor bence:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım.lohusa depresyonu bencede bu ve bunun gibi sebeplerden kaynaklanıyor.Aldırmamak gerekiyor ama hormonlar açısındanda en hassas dönemimiz.
      Sevgiler.

      Sil
  3. Kesinlikle sorulmaması gerekiyor,özelliklede ay ben mama hiç verdim verme mama emzir diyenlere çok gıcık oluyordum:)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...