20 Şubat 2012 Pazartesi

GÜZEL GEÇEN BİR HAFTASONU

Bu filmi ne zamandan beri seyretmek istiyordum kızın hastalığı ilk defa duyduğum bir hastalıktı.Romantik bir film  güzeldi sonunda gözlerimde doldu hatta.Fakat yinede sonu daha iyi bağlanabilirdi boşluk var diye düşündüm




Geçen hafta bu kitabı okudum beğendim fakat bu kitap biraz daha öğrencilerin okuyacağı bir kitap gibi geldi.Ama anne babalarında çocukların düşüncelerini görmek açısından güzel olabilir







Selindrella kitaplarını okudunuzmu bilmiyorum ama keyif verici bir kitap gülüyorsunuz eğleniyorsunuz elimizden birakmak istemiyorsunuz daha önce ilk kitabını okumuştum şimdi Acilen Evlenmem lazım isimli kitabı okuyorum bitirmek üzereyim.Sophie Kinsella'nın Türkiye şubesi  olan bir yazar Ekin Atalar.Çok anımsatıyor dahada keyifli diyebilirm hatta.Bu ara okurken eğlenmek istiyorum diyorsanız tavsiye ederim:)

Ayrıca alışveriş yaptım birde onunla ilgili yazı ayrıca yazıcam beni takip etmeye devam edin :))







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...