11 Haziran 2012 Pazartesi

HAFTASONUNDAN BİRKAÇ KESİT

Pazartesiye yorgun başladım evet neden haftasonları çok çabuk geçer biterde hafta içi iş günleri kolay kolay bitmez cuma günleri çok zor gelir.ama bu değişmez bir gerçek hep değilmi:)
Cumartesi yazımı yazdıktan sonra efeye kravat gömlek,babama babalar günü hediyesi kardeşime doğumgünü hediyesi ve kendimizede yeni birkaç kıyafet alalım diye çıktık 




Oğlum okul açıldığından beri şık olmak için kravat istiyordu en sevdiği arkadaşı kravat takıyormuş onu aldık.Papyon aldık.çok hoşuna gitti çıkartmak istemedi düğündede taktı.
Babalar günü için tshırtler aldık babama.


Güneşlide birçok mağazanın fabrika satış mağazaları outlet mağazaları olan bir yere gittik.Hepsini aldık.hatta kardeşim benim vaktim yok babama benim içinde birşeyler alırmısınız dedi onuda aldık eşimle yemek yedik Efeyi annaanne'ye bıraktık
Akşamda doğumgününü kutladık.Dayı-yeğen birlikte doğumgünü pastalarını üflediler.Bizde afiyetle yedik.
Efe dayısına sen sonradan geldin dünyaya.Senin değil benim doğumgünüm kutlanacak diye söyledi baya dayısına.Herkes efe iyiki doğdun diyecek diye kulis yaptı:) Yazık semihimizinde bireysel doğumgünü diye bir durumu kalmadı ama kendisi benim onun doğumgünü ile aynı gün doğum yapmamı istemişti altrı gün cekimeli olmuştu:)
Pazar günü annem,babam ve kardeşlerimi kahvaltıya çağırdım ama gece efe 3 e kadar öksürdü kustu hiçbirşey yokken birden gece karda yatmış moduna geçti resmen.Acaba kına gecesinde terledi üşüdümi diye düşündüm ama kaç kerede üstünü değiştirdim.Alerjisi olduğu için ufacık bir terlemede öksürük moduna geçebiliyor.Neyse kahavltıyı kalkıp hazırladım.Güzelce sohbetle yaptık kahvaltımızı.Sonra onlar gidince haftaiçi için ı yemekleri yapma telaşına giriştim.Sonra düğün için hazırlık aşaması derken akşama kadar bile vaya yorulmuştum.Birde düğün aşaması vardı bunun.Neyse annemlere gittik annemlerde kardeşimin eşi ile saç maşa olayına giriştik sonra kız evine sonrada düğün yerine gittik.Gelin arabasında şöyle bir yazı vardı :)


Düğün yeri biraz kötüydü rutubetliydi ve gelen kişiler açısından yeterli değildi.ama idare edildi.Efe tutturdu illede gelinle damatla fotoğraf çekineceğim.neyse gittik çekindik.Oğlumun gittiği ilk düğün sayılırdı genelde onu anneme bırakıp düğünlere gidiyorduk.O yüzden sanırım gelin damat düğün falan olayları ilgisini çekti sanırım.Düğünden geldik sabah 5te izimir'e dönücek kardeşim ,eşi ile ve birde ankaraya okuluna dönücek kardeşim ile birlikte gece 2'ye kadar muhabbet ettik sabah 7buçukta'da kalktım..Fotoğraf makinasının şarjı bittiği için asıl resimleri paylaşamadım.onlardan bir demetde olucak çok yakında:)






2 yorum:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...