2 Aralık 2013 Pazartesi

Bizden güzel haberler #blogfırtınası

Yazıma  #blogfırtınası'na katılarak bri farmış bir yokmuş diye başlamak istiyorum ama devamında yazdıklarım tamamiyle gerçek bir masal değil:)
Geçen hafta 4 senedir tüp bebek için tedavi gören kardeşimin eşinin hamile olduğunu öğrendik çok sevindik hala oluyorum.Annem aradı ağlayarak derya hala oluyorsun dedi Allah tamamına erdirsin diye dua ediyoruz doktor ikiz olabilir demiş.O habere ayrıca sevindik.
Ayrıca cumartesi ben aylık rutin doktor kontrolüme gittim.Doktor yüksek ihtimalle kızın olucak ama emin oluyum dersen haftaya tekrar gel bir daha bakalım dedi.Buda bana yetti haftaya cumartesi yine gidicem bebeğimi görmeye.Annem çok sevindi biz ailece kız bebeği çok seviyorduk bir hasretlik durumumuz vardı.İki erkek kardeşimden sonra ilk torunda efe olunca kız bebek dilimizden düşmüyordu.Annem pembe bebek battaniye modelleri aramaya başladı.Arkadaşım Annesinin minik prensesi ,Babasının minik prensesi yazan bodyler almış.Umarım haftaya cumartesi değişmez.
İşyerindeki arkadaşıma ilk önce erkek sonra kız sonrasındada çift cinsiyetli olabilir gibi şeyler söyledi.Sonra başka bir doktora gidince kız olduğunu söyledi.Arkadaşıma senden sonra bende inanamıyorum kendi doktorumun söylediğine diyorum.Oda ben araştırdım kız dediğinde sonradan değişme şansı pek olmuyor erkek dediğinde oluyormuş dedi.

8 yorum:

  1. Ne güzel haberler, yeni anne adayını tebrik ederim:)
    O değişme durumları o kadar da sık olmuyor herhalde ya. Dedikleri gibi erkek sandık kızmış deniliyor; ama kızsa aa erkekmiş demeleri zor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:)Dimi ama bende hep öyle duydum :))
      sevgiler

      Sil
  2. hayırlı olsun bebişiniz :)
    kız-erkek durumuyla ben karşılaşmadım hep kız demişlerdi yalnız arkadaşımın başına geldi. erkek demişler erkek bekliyorlardı herşey erkeğe göreydi amaaa kızı oldu :)
    hayırlısı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun:)Bende aynen öyle sürprizler duydum etrafımda.Ama genelde hep erkek için söylenenler değişebiliyor:)
      sevgiler

      Sil
  3. Çok sevindim derya hayırlı olsun bu arada ınstagram kullanıcı adın nedir evet blogumu sildim belki açarım tekrar evdeyim çünkü bankadan ayrıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım.Instagram kullanıcı adım:hayatpaylastikca derya.seninki ne?Sen beni ekle olmazsa oradan haberleşelim en azından:)Hayırlı olsun umarım herşey gönlünce olur

      sevgiler

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...