13 Nisan 2012 Cuma

GIDA SAHTEKARLARI AÇIKLANDI



 açıklandı

  • yeni haberıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı, gıdada sahtekarlık yapan üreticileri internet sitesinden kamuoyuna duyurdu.
Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı'nın internet sitesinde gıda sahtekarlığı yapan firmalarla ilgili olarak şu açıklamaya yer verildi:

Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığının yaptığı kontroller sonucunda sahip olduğu bilgileri, 5996 Sayılı Veteriner Hizmetleri, Bitki Sağlığı, Gıda ve Yem Kanun'unun 31 inci maddesinin 6 ncı fıkrası uyarınca kamuoyunun bilgisine sunabileceği hükme bağlanmıştır. Ayrıca, 17 Aralık 2011 tarihli Gıda ve Yemin Resmi Kontrolüne Dair Yönetmeliğin 8 inci maddesi gereğince laboratuvar sonucu ile taklit ve tağşiş yapıldığı kesinleşen gıda ve yemi üreten/ithal eden firmanın adı, ürün adı, markası, parti ve/veya seri numarasının Bakanlık resmi internet sitesinde Bakanlıkça kamuoyunun bilgisine sunabileceği hükmü çerçevesinde, laboratuvar sonuçları olumsuz bulunan ürün/firma bilgileri aşağıda yer almaktadır.

4 yorum:

  1. paylaşım için teşekkürler... hangi birini takip edeceğimizi ne yapacağımızı şaşırdık. Çocuklarımıza nasıl bir dünya bırakacağız... Blogger annelerde gördüm bloğunuzu merhaba demek istedim. Bloğunuzu izlemeye aldım... Ben de beklerim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sizi izlemeye aldım zaten:)Doğru söylüyuorsunuz hangisini yedirmeyelim ne yedirelim bilemiyoruz valla

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...