25 Eylül 2012 Salı

6.BEYOĞLU SAHAF FESTİVALİ-KİTAPSEVERLERE DUYURUM


Kitapsever arkadaşlarımla bir duyuru paylaşmak istedim
Bugün sahaf festivali başladı.Ben iki senedir gidiyorum bu senede mutlaka gitmek istiyorum
Güzel bir festival olduğunu düşünüyorum.Eskiden okumak istediğiniz ama okuyamadığınız birçok kitabı bulabiliyorsunuz.














İSTANBUL - Beyoğlu Belediyesi'nce düzenlenen Beyoğlu Sahaf Festivali 25 Eylül’de başlayacak. Festival, geçen yıl olduğu gibi bu yıl da Tepebaşı'nda gerçekleştirilecek. 14 Ekim’e kadar sürecek festivale 65 sahaf katılacak.
Beyoğlu Belediye Başkanı Ahmet Misbah Demircan, en çok önem verdikleri etkinliklerin başında Sahaf Festivali'nin geldiğini belirterek, şu bilgileri verdi: "Sahaflarımızla kitap dostlarını buluşturacak olan bu festivalimiz her yıl büyük ilgi görüyor. Bu yıl programımızı daha da zenginleştirerek ünlü yazar ve şairlerimizle edebiyat sohbetleri gerçekleştirecek, çok anlamlı bir mekanda edebiyatçılarımızı okurlarıyla buluşturacağız. Birbirinden kıymetli eserlerin ve zengin etkinliklerin yer alacağı Beyoğlu Sahaf Festivali'ne tüm İstanbulluları bekliyoruz."
Festival boyunca; kitapların yanı sıra tarihe tanıklık eden dergiler, yazılar, eski fotoğraflar, filmler, tiyatro afişleri, nadide levhalar, mektuplar, kartpostallar ve özel koleksiyonlar da stantlarda meraklılarının ilgisine sunulacak.
ntvmsnbc sitesinden alıntıdır

5 yorum:

  1. bak simdi istanbulda olmadigima uzuldum:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende üzüldüm şimdi Agresif prenses;İstediğiniz bir kitap varsa alıp kargo ile yollayabilirim en azından bu konuda elimden geldiğince yardımcı olmak isterim

      Sil
  2. off gelmeyi çok istiyorum ama bakalım:)) belki cumartesi çocukları babalarına bırakabilirsem gelicem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence siz ayarlarsınız Morice:)Şaka bir yana inşallah gelirsiniz.

      Sil
  3. Bilmiyordum canım cok ıyı oldu duyurun teşekkürler...dahada zamanı varmış ilk fırsatta gıdıp bakmak isterim..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...