8 Haziran 2012 Cuma

SAÇLARIMIZIN BAKIMI İÇİN ÖNERİ






İşyerinden arkadaşım semra bu şampuan ve kremi kullandığını memnun kaldığını onada başkasının tavsiye ettiğini söyledi.
O şampuan ,krem ve bitkisel bakım kompleksinide aldığını söyledi fakat ben şampuan ve bakım krem setini sipariş verdim.

Fiyatıda uygun ve ücretsiz kargo ile teslim edebiliyorlar ayrıca kapıda ödeme seçeneğide var

Bende kullanıp sizinle fikirlerimi paylaşacağım.İnternet sitesinde birçok ünlü ismin ve birçok kişinin yorumları var.
Hatta Demet Akalın’da twitter’da bu ürünü çok beğendiğini yazmış diye duydum
Sizde göz atmak isterseniz ;

https://www.sacbakim.com/siparis.htm

2 yorum:

  1. Selam ben geldim..BU ürünü hiç görmemiştim..Bende bir deneyim..siz memnunmusunuz..sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Çok memnunum Nurşen tavsiye ederim:=)

    sevgiler

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...