26 Haziran 2012 Salı

İŞLERİN YOĞUN SIKINTISI





Bugün bir yandan işler olabildiğine yoğun.ve sabahtan beri içimde bir sıkıntı var.Telefonlar ,mailler, üstüste gelen talepler hele bu sıcakta hiç çekilmiyor.Bir yandan yöneticimiz izine çıktı.Onun karar verebileceği bazı sorumluluklarda benim ve diğer çalışma arkadaşımın üzerine kalıyor.Bu cumarteside işe gelmem gerekiyor.
Ay  sonu yoğunluğu başladı gezimin fotoğraflarını yükleyeceğim onada bir zaman ayırmam gerekiyor zaman ayıramadım.Bu yazıyı yazarken bile bir sürü iş bekliyor.Dün anneme gittik oğlumla dün orada kaldık bugün yine orada kalacak yarın akşam alırız  perşembe sabahı tekrar bırakırız okul bitti artık.Annaannede kalıcak..Pazar günüde Annaanne dayı ve Dede ile birlikte on günlüğüne tatile gidicek.Eşim çalıştığı kurumun Silivrideki kampında kalacaklar bizde haftasonu onların yanına gideceğiz.
Akşam olsun mesai bitsinde eve gidelim artık değilmi ama :( Sevgili blogcu arkadaşlarımı bile okuyamadım bugün.
 Yarın daha az yoğun bir gün olmasını diliyorum bakalım

9 yorum:

  1. yazdıklarından 2 sene önceki halimi hatırladım canım..muhasebe cok sıkıntılı ve sorumluluğu çok olan işlerden biri..Allah kolaylık versin diyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen öyle muhasebe.Sevil gerçekten yazdıklarıma yaptığın yorumlar beni mutlu ediyor sen kendime yakın hissettiğim bir blog arkadaşımsın çok sağol:)iyiki varsın:=)

      Sil
    2. canım yorumunla benı çok mutlu ettın :) hislerimiz karşılıklıymış:) bende seni kendime yakın hıssedıyorum .. seni merak ediyorum ,yazılarını sabırsızlıkla bekliyorum ve zevkle yazıyorum yorumlarımı..sende iyiki varsın:))

      Sil
  2. ah ah iş hayatı öyle maalesef, bugün aynı şeyleri hissettiğim için tesadüf oldu bu post, yoğun olduğu zamanlarda herşey üst üste gelir zaten, mesai bitimime dakikalar kaldı o yüzden mutluyum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz geç veriyorum cecilia .ama aynı zamana gelmesi tesadüf olmuş gerçekten :)neyseki bugün cuma diyorum gerçi benim yarında işe gelmem gerekiyor ama:)ben yinede mutluyum cuma olduğu için.

      Sil
  3. Allah kolaylıklar versin Deryacığım, bu sıcaklarda böyle yoğun iş temposu çekilir dert değil gerçekten. İnşallah hafta sonu tüm stresini atarsın. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin sağol adaşım.Evet sıcaklarda hiç çekilmiyor insanın daha çok tatil istiyor canı

      Sil
  4. Allah kolaylıklar versinnnnn :) hadi hadi haftanın ortasındayız dayan...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...