25 Haziran 2012 Pazartesi

EFE'MİN GÖSTERİSİ

Abant,safranbolu,Amasra gezisinden dün gece döndük.Baya yorgunum cuma öğlenden beri bloğuma bakamıyorum bloglarıda takip edemedim çok yoğun bir haftasonu geçti.Oğluşumun gösterisi çok güzel geçti.Öne oturmamız konusunda talimat verdiği için baya erken gittik.Hatta provalarıda seyrettim.Oğlum bizi görünce çok mutlu oldu.Gösteri yaparken hep bizi seyretti ve hiç şaşırmadı.Folklör oynadı,Drama gösterisinde gökkuşağı oldu.Sema gösterisinde bir semazen oldu.Sene boyunca çekilen tüm fotoğrafların slayt  gösterisi oldu Ve en son topluca bir vaka vaka dansı yaptılar.Oğlumla çok gururlandım çok duygulandım Umarım Allah bana nice nice güzel günlerini görmeyi nasip eder.Bugün gösteri resimlerini yarında gezi resimlerini paylaşıcam.Arkası yarın yani:)




OĞLUŞUMUN PROVALARINDAN

















BURADA BİZE BAKIP GÜLÜMSÜYOR:)


OYNARKEN COŞAN OĞLUM HEYY DİYE BAĞIRIYOR.:)

 KARANLIKTAN PEK NET OLMAYIP KAFASINA BÜYÜK GELEN ŞAPKADAN YÜZÜ GÖRÜNMEYEN BENİM OĞLUM:)
SOLDAN EN BAŞTAKİ OĞLUŞUM




DRAMA OYUNUNDAKİ GÖKKUŞAĞI ROLÜNDE OĞLUM



EN SON TOPLUCA YAPTIKLARI VAKA VAKA DANSI



GÖSTERİNİN SONUNDA KANKALARI İLE :)

14 yorum:

  1. Harika bi duygu olsa gerek miniciğini sahnede izlemek.
    Umarım bigün ben de yaşarım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet narçelen kesinlikle harika bir duygu:)İnşallah sanada Allah isteyen herkese yaşatsın:)sağol güzel yorumun için

      Sil
  2. Maşallah hayata atılmış bile Allah nazardan saklasın..

    YanıtlaSil
  3. ay gösteriniz oldu mu bile? Ah gururlu anne, nasil zevktir onu sahnede izlemek!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet oldu çok şükür her gün gün sayıyordur.EVet gurur verici ve o an bir çok duyguyu beraberinde yaşıyorsun

      Sil
  4. çok tatlılar ya. Neler hissettin o anda kimbilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim o an gurur ,duygulanma,şaşkınlık bir sonraki adım için merak hepsi bir arada:)

      Sil
  5. ha ha çok tatlııı oğluşun. hele gökkuşağı iken.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bende gökkuşağı kıyafetini beğendim:)

      Sil
  6. Bu günler yıllar geçse de unutulmuyor.İlk heyecanlar. Darısı üniversiteden mezuniyet günlerine olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet unutulmaz heralde:)Amin inşallah :)teşekkürler güzel yorumun için

      Sil
  7. çok tatlı bir oğlun var canım ..Maşallah..Allah sizi hiç ayırmasın..Daha nice mutlu günlerde birlikte olun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin sevil çok teşekkür ederim temenniler için.Çocuk konuda ne düşünüyorsun bilmiyroum ama Allah seninde gönlüne göre versin:)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...